اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

وزیر ارشاد هفته جاری به گلستان سفر می کند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته جاری برای حضور در مراسم روز خبرنگار به گلستان سفر می کند.

به گزارش کاسپین خبر، عادله کشمیری عصر دوشنبه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه به مناسبت روز  خبرنگار  اظهار کرد:امسال برنامه های بزرگداشت روز خبرنگار از ۱۰ مرداد با مراسم عطر افشانی گلزار شهدا که باحضور خبرنگاران آغاز شد.

وی افزود:دیدار و نشست جداگانه با اصحاب رسانه شرق و غرب استان، برگزاری نشست خبرنگاران با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، دعوت از چند مدیرکل استان گلستان به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دیدار با خبرنگاران و پاسخگویی به سوالات آنان، دیدار با خانواده شهدای رسانه و تجلیل از پیشکسوتان عرصه اطلاع رسانی از مهمترین برنامه های بزرگداشت روز خبرنگار در گلستان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اضافه کرد:برگزاری اردوی متمرکز تفریحی برای تمامی خبرنگاران استان و تجلیل از آنان و نیز تجلیل از خبرنگاران برتر در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی بالاخص پوشش اخبار  سیل  گلستان از دیگر برنامه های پیش بینی شده توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار در این استان است.

وی ادامه داد:همچنین عصر چهارشنبه هفته جاری اصحاب رسانه گلستان با  آیت الله نورمفیدی ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان دیدار خواهند کرد.

به گفته کشمیری مراسم روز خبرنگار امسال با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گلستان در شهرستان علی آبادکتول برگزار می شود./مهر


http://www.caspiankhabar.com/7978



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96