اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



آموزش و پرورش گلستان به ۱۸۰۰ معلم نیاز دارد
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان اعلام کرد که نیاز آرمانی نهاد تعلیم و تربیت دراین استان ۱۸۰۰ معلم است که بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز تا اول مهر امسال جذب می شوند.

ه گزارش کاسپین خبر، احسان گوهری راد روز دوشنبه درمراسم افتتاح سالن پذیرایی شماره سه مرکز آموزشی رفاهی  فرهنگیان  شهرستان  گنبد کاووس به خبرنگاران گفت:بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش گلستان از محل هایی مانند ماده موسوم به ۲۸، دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و مربیان پیش دبستانی و حق التدریسی تا اول مهر امسال جذب می شود.

وی بدون اشاره به آمار جذب معلمان جدید، اظهار داشت:آموزش و پرورش گلستان با ساماندهی و مدیریت نیروی انسانی در قالب پروژه مهر، هیچ کلاس بدون معلم برای سال تحصیلی پیش رو نخواهد داشت، حتی اگر استخدام های پیش بینی شده تا اول مهر امسال محقق نشود.

گوهری راد همچنین با اشاره به افتتاح سالن شماره سه پذیرایی مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان گنبدکاووس، اضافه کرد:این سالن با هزینه حدود پنج میلیارد ریالی با ظرفیت پذیرایی ۸۵ نفر بهسازی و آماده ارائه خدمات به جامعه فرهنگی این شهرستان، استان گلستان و کشور می باشد.

وی تصریح کرد:ظرفیت سه سالن پذیرایی مجموعه مرکز آموزش رفاهی فرهنگیان گنبدکاووس حدود ۷۰۰ نفر است که به همراه تعدادی سوئیت و یک سالن آمفی تئاتر، یکی از مراکز خوب رفاهی آموزش و پرورش گلستان می باشد و مردم این شهرستان نیز استقبال خوبی از این مجموعه بالاخص سالن های پذیرایی آن دارند.

به گزارش کاسپین خبر،"کمال الدین نظرنژاد"مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز در حاشیه این مراسم که امامان جمعه شیعه و اهل سنت و برخی مسوولان این شهرستان در آن حضور داشتند، گفت:هزینه بهسازی سالن پذیرایی شماره سه مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان گنبد از محل درآمدهای این مجموعه انجام شده و برای ۲۵ نفر نیز فرصت شغلی ایجاد کرده است.

آموزش و پرورش شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان گلستان حدود چهار هزار فرهنگی شاغل و سه هزار فرهنگی بازنشسته دارد./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/7971



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96