اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



شهردار گرگان: مخالفت سازمان هواپیمایی با پرواز بالن ساخت داخل/ بازارموزه گرگان ساخته‌ می‌شود
شهردار گرگان با اشاره به تأخیر ایجاد سایت بالن‌سواری در این شهر گفت:ه رغم اینکه سرمایه‌گذار بالن را تهیه و برخی مجوزهای اولیه را هم دریافت کرد اما سازمان هواپیمایی کشوری به دلیل اینکه این بالن ساخت داخل بود با پرواز آن مخالفت کرده است.

به گزارش کاسپین خبر از  گرگان ، عبدالرضا دادبود امشب در جلسه علنی شورای اسلامی این شهر درباره وضعیت اجرای طرح‌های  گردشگری  از جمله ایجاد سایت‌ بالن ‌سواری در گرگان اظهارداشت:به رغم اینکه سرمایه‌گذار بالن را تهیه و برخی مجوزهای اولیه را هم دریافت کرد اما سازمان هواپیمایی کشوری به دلیل اینکه این بالن ساخت داخل بود با پرواز آن مخالفت کرده است و اعلام کرد باید یک دوره زمانی طولانی برای آزمایش این بالن گذرانده شود.

وی افزود:مخالفت سازمان هواپیمایی سبب شد تا کار در فرآیندی که قرار بود اتفاق بیفتد متوقف شود.هرچند سرمایه‌گذار هم مذاکرات و پیگیری‌هایی داشت و طبق آخرین اعلام بالن دیگری را خریداری کرده است.

شهردار گرگان ادامه داد:بالن جدید هفته قبل در تهران آزمایش شد و تست و نهایی آن در هفته آینده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری انجام خواهدشد.

وی گفت:پس از تأیید سازمان هواپیمایی بالن به گرگان منتقل می‌شود و امیدواریم بتوانیم در دهه ولایت و امامت این طرح را افتتاح کنیم.

دادبود درباره وضعیت شهربازی گرگان بیان داشت:این پروژه تا الان پیشرفت‌های خوبی داشته است.مجوزهای اولیه دریافت شده و سرمایه‌گذار پروژه انتخاب شده است.طرح اولیه نیز در اختیار سرمایه‌گذار قرار گرفت و مهلتی برای ارائه طرح نهایی داده شد.

وی گفت:براساس پیگیری‌های  شهرداری ، سرمایه‌گذار در این مدت مذاکراتی را با طرف‌های خارجی برای خرید دستگاه‌ها و تجهیزات شهربازی انجام داده است اما به علت تحریم‌ها، شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات با استانداردهای جهانی، با فروش این دستگاه‌ها به سرمایه‌گذار این پروژه موافقت نکرده‌اند.با اینحال سرمایه‌گذار همچنان در حال پیگیری خرید این تجهیزات و دستگاه‌ها است.

وی درباره ساخت بازارموزه گرگان اظهارداشت:این پروژه نهایی شده و مشکلی در کلنگ‌زنی آن وجود ندارد.قرار است بازار موزه گرگان با حضور یکی از مسئولان کشوری کلنگ‌زنی شود.

شهردار گرگان با اشاره به ایرادات شورای عالی جنگل از طرح گردشگری ناهارخوران که پروژه تله‌کابین در دل آن تعریف شده است، گفت:تله‌کابین بخشی از طرح 602 هکتاری ناهارخوران است که ایراداتی را شورای عالی جنگل‌ها به آن گرفت.مشاور طرح در حال رفع اشکالات است و در صورت تأیید این شورا زمینه اجرای طرح‌های مختلف از جمله تله‌کابین در ناهارخوران فراهم خواهدشد./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/7951



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96