اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس کل دادگستری گلستان:

طرح غربالگری زندانیان در گلستان اجرا می شود
رئیس کل دادگستری گلستان با بیان این که طرح غربالگری زندانیان هنگام ورود به زندان در گلستان اجرا می شود، از مرخصی ۱۰ روزه به زندانیان جرائم غیرعمد طی اعیاد قربان و غدیر خبرداد.

به گزارش کاسپین خبر هادی هاشمیان پیش از ظهر شنبه در جلسه کاهش جمعیت کیفری  زندان  های استان اظهارکرد: به مناسبت اعیاد قربان و غدیر به زندانیان جرائم غیرعمد و واجد شرایط در گلستان مرخصی ۱۰ روزه داده می شود.

هاشمیان با اشاره به تلاش ها برای کاهش شمار زندانیان استان به ویژه زندانیان کمتر از ۱۰ روز گفت:با همکاری اداره کل زندان های استان، طرح غربالگری زندانیان هنگام ورود به زندان اجرا می شود.

وی ادامه داد:در این طرح پرونده هر زندانی جداگانه بررسی و به کسانی که برای آنان قرار وثیقه یا کفیل صادر شده فرصت داده می شود تا در صورت امکان وثیقه و کفیل تامین کنند و وارد زندان نشوند.

وی بیان کرد:صدور آرای جایگزین حبس برای افرادی که جرایم غیرعمد سبک مرتکب شده اند و سابقه کیفری ندارند یکی دیگر از تلاش های  دادگستری  استان برای کاهش جمعیت زندانیان استان است.

هاشمیان گفت: افزایش بازدید قضات از زندان‌ها برای پیگیری مشکلات و درخواست‌های زندانیان از جمله اقداماتی است که در استان برای بررسی وضعیت زندانیان و کاهش ورودی ها انجام می شود./مهر


http://www.caspiankhabar.com/7942



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96