اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تاثیر مستقیم قهرمانی غرب آسیا در رنکینگ اسکواش‌بازان کشورها
نایب رئیس اسکواش آسیا درباره امتیازاتی که برای تیم‌ها و یا نفرات قهرمان در این مسابقات درنظر گرفته خواهد شد، گفت: رزومه این مسابقات در رنکینگ بین‌المللی بازیکنان تاثیر خواهد داشت.

به گزارش کاسپین خبر از گرگان، فایز مطیری عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در خصوص مسابقات  اسکواش  غرب آسیا که به میزبانی گرگان در حال برگزاری است، در خصوص علت برگزاری این مسابقات در ایران و به میزبانی گلستان، اظهار کرد:این مسابقات پس از یک وقفه سه ساله برگزار شده و به دلیل اینکه رئیس فدراسیون اسکواش ایران رئیس فدراسیون اسکواش غرب آسیا هم هستند و برای این مسابقات اعلام آمادگی کردند، این مسابقات در ایران برگزار شد.

وی ادامه داد:امیدواریم دوره‌های بعدی این مسابقات در دیگر کشورهای غرب آسیا برگزار شود.

نایب رئیس اسکواش آسیا درباره عدم حضور سایر تیم‌های کشورهای غرب آسیا در این مسابقات، تاکید کرد:همه کشورهای غرب آسیا دارای اسکواش فعال نیستند و برخی از کشورها نیز به دلایل مختلف دیگر تیم‌ها و یا بازیکنانشان را به برخی از مسابقات اعزام نمی‌کنند.

مطیری درباره امتیازاتی که برای تیم‌ها و یا نفرات قهرمان در این مسابقات درنظر گرفته خواهد شد، گفت: رزومهاین مسابقات در رنکینگ بین‌المللی بازیکنان تاثیر خواهد داشت.

وی درباره علت عدم برگزاری سه ساله این مسابقات تصریح کرد:ما یک محدودیتی در کشور کویت داشتیم که تا آگوست سال 2019 ورزش کشور فعالیتی نداشت و به دلیل این مشکل سیاسی نتوانستیم این مسابقات را برگزار کنیم.

مطیری درباره عدم حضور اردن در مسابقات با وجود اعلام آمادگی، بیان کرد:اردن قصد داشت تنها با یک بازیکن در مسابقات حاضر شود اما با وجود اعلام آمادگی به دلیل مشکلی که با رئیس فدراسیون خودشان ایجاد شده بود در این مسابقات حاضر نشد./فارس


http://www.caspiankhabar.com/7930



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96