اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تسویه بدهی 12 میلیارد تومانی سال 98 بیمه سلامت به داروخانه‌های گلستان
رئیس اداره امور مالی اداره کل بیمه سلامت استان گلستان از پرداخت بدهی بیمه سلامت به داروخانه‌های استان طی سه ماه نخست امسال خبر داد و گفت: در بخش داروخانه‌ها 12 میلیارد و 300 میلیون تومان طی سه ماه امسال پرداخت شده است.

به گزارش کاسپین خبر از گرگان، علی اکبر جهانشاهی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد:طی روزهای گذشته بدهی  بیمه  سلامت در ماه فرودین 1398 در بخش  دانشگاه ی به صورت قطعی پرداخت شد و 80 درصد علی الحساب مطالبات اردیبهشت ماه امسال نیز پرداخت شده است.

وی ادامه داد:در بخش  بیمارستان  های دولتی از مجموع 19 میلیارد و 300 میلیون تومان بدهی در این بخش مبلغ 15 میلیارد و 500 میلیون تومان پرداخت شده است.

جهانشاهی در خصوص پرداختی بیمه سلامت در بخش غیر دولتی دانشگاهی تصریح کرد:در بخش  داروخانه  ها 12 میلیارد و 300 میلیون تومان طی سه ماه امسال پرداخت شد که به صورت میانگین ماهانه 4 میلیارد و 200 میلیون تومان به داروخانه های استان پرداختی داشتیم.

رئیس اداره امور مالی اداره کل بیمه سلامت استان گلستان با اشاره به اینکه مطالبات پزشکان تا اردیبهشت سال 1398 پراخت شده است، افزود:میانگین ماهانه پرداختی بیمه سلامت به پزشکان 800 میلیون تومان پرداخت شده است.

جهانشاهی با اشاره به عدم پرداختی بدهی به پاراکلینیک ها، درمانگاه های خصوصی و دولتی غیردانشگاهی ابراز کرد:به زودی پس از تخصیص اعتبارات مطالبات این بخش پرداخت خواهد شد.

وی تاکید کرد:تمام تلاش خود را برای تامین منابع و پرداخت مطالبات سال 1397 انجام خواهیم داد همه پرداختی‌ها در راستای مدیریت بهینه منابع و مصارف در بخش سلامت است.

رئیس اداره امور مالی اداره کل بیمه سلامت استان گلستان در خصوص پرداختی سال گذشته گفت:بدهی بخش دانشگاهی تا آذر 1397 به صورت قطعی پرداخت و 80 درصد مطالبات این بخش تا دی ماه 1397 تسویه شد.

جهانشاهی از تسویه بدهی بیمه سلامت در بخش داروخانه‌ها تا پایان بهمن سال 1397 خبر داد و افزود:این مطالبات در بخش بیمارستان‌های خصوصی و دولتی غیردانشگاهی تا آذر 1397 به طور کامل تسویه شده است./فارس


http://www.caspiankhabar.com/7923



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96