اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سپاه گیلان ۵۰۰ واحدمسکونی را در شهرستان سیل‌زده گمیشان مرمت و نوسازی می‌کند
مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان گفت: احداث و تعمیر ۵۰۰ واحدمسکونی در شهرستان سیل‌زده گمیشان به سپاه استان گیلان واگذار شده که تاکنون تعمیر ۱۰۰ واحد به اتمام رسیده است.

به گزارش کاسپین خبر از گرگان، احمد ابراهیمی ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی بسیج رسانه استان‌های  گیلان  و گلستان اظهارداشت: سپاه  قدس گیلان به عنوان سپاه معین شهرستان  سیل ‌زده  گمیشان  انتخاب شد و از دو ماه پیش تا کنون در این شهرستان مستقر است.

وی افزود:کار بازسازی و  نوسازی  500 واحد مسکونی خسارت‌دیده در گمیشان به سپاه قدس گیلان واگذار شد که از این تعداد 150 واحد احداثی و 350 واحدمسکونی نیز تعمیری هستند.

مسئول  بسیج سازندگی  سپاه قدس گیلان با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای ساخت و تعمیر منازل مسکونی سیل‌زدگان گفت:با همت گروه‌های جهادی استان‌های گیلان و گلستان بازسازی حدود 100 واحد مسکونی به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی وظیفه بازسازی و نوسازی منازل مسکونی اقشار محروم و نیازمند تحت پوشش  کمیته امداد امام خمینی (ره)و  بهزیستی  را برعهده دارد، خاطرنشان کرد:شناسایی بقیه واحدهای مسکونی در حال انجام است و تلاش می‌کنیم تا پیش از فرارسیدن فصل پاییز مرمت این خانه‌ها را به پایان برسانیم و تحویل مردم دهیم.

ابراهیمی ادامه داد:عملیات اجرایی ساخت 60 واحدمسکونی نیز در شهرستان گمیشان آغاز شده است که طبق قولی که به مردم دادیم این واحدها را تا پایان امسال به اتمام می‎رسانیم./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/7897



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96