اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



پایان تعمیر ۶۳۰۷ واحدمسکونی در مناطق سیل‌زده گلستان/ پرداخت کمک بلاعوض به ۹۰۰۰ خانوار
رئیس ستاد بازسازی بنیادمسکن گلستان با اشاره به آغاز تعمیر ۹ هزار و ۹۲ واحد تعمیری در مناطق سیل‌زده استان گفت: تاکنون از این تعداد کار تعمیرات ۶ هزار و ۳۰۷ واحد به پایان رسید و تحویل مردم شد.

عباس حق‌بین در گفت‌وگو با کاسپین خبر در گرگان درباره آخرین وضعیت  بازسازی  و نوسازی منازل مسکونی در مناطق  سیل ‌زده استان اظهارداشت:براساس آخرین آمار 21 هزار و 102 واحدمسکونی شهری و روستایی در طوفان، رانش زمین و سیل اخیر در استان دچارت خسارت شدند.

وی با بیان اینکه سهمیه واحدهای مسکونی تعمیری در استان سه هزار واحد افزایش یافته است، گفت:تعداد واحدهای تعمیری در استان از حدود 10 هزار و 500 واحد به 13 هزار و 803 واحدمسکونی افزایش یافت.تعداد واحدهای احداثی نیز هفت هزار و 299 واحدمسکونی است.

رئیس ستاد بازسازی  بنیاد مسکن  استان ادامه داد:تعداد واحدهای خسارت دیده شهری هفت هزار و 321 واحد که شامل یک‌هزار و 446 واحد احداثی و پنج هزار و 875 واحد تعمیری است.

وی با بیان اینکه بیشترین خسارت حوادث امسال در بخش مسکن روستایی بوده است، گفت:در این بخش 13 هزار و 781 واحد خسارت دید.از این تعداد هفت هزار و 928 واحد نیاز به تعمیر دارند و پنج هزار و 853 واحد احداثی هستند.

حق‌بین با اشاره به شتاب گرفتن بازسازی مناطق سیل‌زده بیان داشت:تا کنون 19 هزار و 578 پرونده برای دریافت تسهیلات معرفی شده است و بانک‌ها با 12 هزار و 69 واحد قرارداد بسته‌اند.

وی درباره پرداخت کمک‌های بلاعوض معیشتی به سیل‌زدگان خاطرنشان کرد:تا به امروز 40 میلیارد و 96 میلیون تومان کمک بلاعوض معیشتی به هشت هزار و 997 خانوار آسیب‌دیده پرداخت شده است.

رئیس ستاد بازسازی بنیادمسکن استان با اشاره به آغاز تعمیر 9 هزار و 92 واحد تعمیری در مناطق سیل‌زده استان گفت:تا کنون از این تعداد کار تعمیرات 6 هزار و 307 واحد به پایان رسید و تحویل مردم شد.

وی درباره آخرین وضعیت واحدهای احداثی در استان افزود:تا کنون یک‌هزار و 919 واحد آواربرداری و سه هزار و 244 واحد پی‌کنی شده است.همچنین فونداسیون یک‌هزار و 617 واحد، اسکلت 680 واحد، سقف 145 واحد و همچنین دیوارچینی و اتمام عملیات ساختمانی 85 واحدمسکونی در مناطق سیل‌زده استان انجام شده است./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/7882



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96