اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معابر ۶۰ روستای گنبدکاووس آسفالت شد
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گنبدکاووس واقع در شرق استان گلستان اعلام کرد که از ابتدای سال ۹۷ تا الان معابر داخلی ۶۰ روستای این شهرستان زیرسازی و آسفالت شده است.

ولی الله رضایی روز شنبه در گفت و گو با کاسپین خبر اظهار داشت:حجم آسفالت ریخته شده در معابر داخلی این روستاها، درمجموع ۴۰۰ هزار مترمربع با هزینه ۲۰۰ میلیارد ریال بوده که از محل قیر یارانه ای و به صورت مشارکتی توسط  بنیاد مسکن  انقلاب اسلامی و دهیاران انجام شده است.

وی، مشارکت دهیاران با بنیاد مسکن و نیز طرح قیر رایگان دولت را در آسفالت معابر روستایی مهم دانست و گفت:آسفالت معابر این تعداد روستا ظرف حدود یک سال و نیم گذشته در حالی صورت گرفته که پیش از این بالاخص از سال ۸۴ تا پایان سال ۹۶ درمجموع معابر ۵۰ روستا آسفالت شده بود.

رضایی اضافه کرد:آخرین روستای  گنبد کاووس که معابر داخلی آن به صورت مشارکتی و در چند روز گذشته آسفالت شد، روستای"ارتق حاجی"از توابع بخش مرکزی این شهرستان به مساحت چهار هزار مترمربع و هزینه دو میلیارد ریال بود.

وی با بیان اینکه هم اکنون تعداد چهار تا پنج روستای دیگر گنبدکاووس نیز در نوبت آسفالت معابر قرار دارند که به مرور انجام می شود، تصریح کرد:بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آمادگی دارد در صورت مشارکت دهیاران نسبت به آسفالت معابر ۵۰ روستای دیگر تا پایان امسال اقدام نمایند.

مدیر بنیاد مسکن گنبدکاووس همچنین از پیش بینی ۱۲۷ میلیارد ریال اعتبار از محل تملک دارایی های شهرستان به این نهاد درسال جاری خبر داد و گفت:درصورت تصویب نهایی و تخصیص منابع پیش بینی شده، عملیات اجرایی مرحله نخست یا دوم طرح هادی و یا بازنگری در مطالعات طرح هادی، ۴۸ روستای گنبدکاووس انجام می شود.

رضایی افزود:شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس در مجموع ۲۰۰ روستا و نقطه جمعتی در دو بخش مرکزی و  داشلی برون  دارد که از این تعداد ۱۶۷ روستا دارای کد شناسایی و بیشتر بالای ۲۰ خانوار جمعیت هستند./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/7875



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96