اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



راه‌اندازی رشته «پرورش اسب» در دانشگاه آزاد گنبدکاووس
معاون علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس از راه‌اندازی رشته پرورش اسب به عنوان یک صنعت نوین در این دانشگاه خبر داد.

جواد رجبی امروز در گفت و گو با خبرنگار کاسپین خبر در  گنبد کاووس با اشاره به اینکه  دانشگاه آزاد  اسلامی واحد گنبدکاووس در حال توسعه ارائه خدمات خود به مردم و شهروندان است، اظهار کرد:در تلاش هستیم تا به معنای واقعی از تمامی ظرفیت‌های دانشگاه برای ارائه خدمت به مردم عزیز بهره بگیریم.

وی با بیان اینکه به تازگی موفق شدیم با همت و تلاش رئیس دانشگاه و مسوولان شهرستانی هشت هکتار از اراضی مجاور دانشگاه را که از سال‌ها قبل تملک شده بود با کاربری جدید آموزشی در اختیار بگیریم، افزود:این موضوع موجب شد تا طرح‌های جدیدی برای توسعه خدمات و فعالیت‌های دانشگاه نیز ارائه شده و بخشی از آنها در هیئت رئیسه واحد به تصویب برسد.

رئیس مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس با تاکید بر اینکه راه‌اندازی نمایشگاه دائمی فرش در این واحد یکی از تصمیمات ماست، خاطرنشان کرد:گنبدکاووس کاندیدای انتخاب به عنوان شهر جهانی فرش ترکمن است و به همین دلیل قصد داریم نمایشگاه و کارگاه‌هایی از تولید و بافت فرش ترکمن در محوطه جدید دانشگاه راه‌اندازی کنیم.

راه‌اندازی رشته پرورش اسب به عنوان یک صنعت نوین در دانشگاه آزاد گنبدکاووس

رجبی از راه‌اندازی رشته پرورش اسب به عنوان یک صنعت نوین در این دانشگاه خبر داد و گفت:در تلاش هستیم با توجه به اینکه گنبدکاووس پایتخت  سوارکاری  و اسبدوانی کشور بوده و مردم استان گلستان و حتی آسیای میانه علاقه وافری به این موضوع دارند رشته پرورش اسب را در دانشگاه راه‌اندازی کنیم که این مهم مراحل نهایی خود را طی می‌کند.

وی از برگزاری جلسه هماهنگی میان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و  گردشگری  استان گلستان و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس خبر داد و گفت:در این جلسه تفاهم‌نامه همکاری میان این دو نهاد با هدف برگزاری«جشنواره اقوام ایران زمین»در دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس منعقد شد.

معاون علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس با اشاره به اینکه این جشنواره در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد، ادامه داد:فعلا زمان برگزاری این جشنواره به مدت چهار روز است که باید با نزدیک شدن به موعد آن به صورت دقیق درباره آن اظهارنظر کرد./فارس


http://www.caspiankhabar.com/7873



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96