اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



 دختران گلستان بر بام دوومیدانی ایران ایستادند
تیم اعزامی دختران دونده گلستان به رقابت های قهرمانی کشور با کسب ۴ طلا، ۱ نقره و ۱ برنز فاتح عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شد.

این مسابقات با شرکت ورزشکارانی از استان‌های کشور به مدت ۲ روز گذشته در  ورزشگاه آفتاب انقلاب  برگزار شد که در پایان گلستان به مقام  قهرمانی  رسید، خراسان رضوی دوم شد و تیم تهران الف در جایگاه سوم ایستاد.

در این مسابقات که شامگاه دیشب سه شنبه به پایان رسید، الناز کمپانی با ثبت زمان ۱۴.۰۱ ثانیه در دوی صد متر با مانع، حمیده اسماعیل نژاد با زمان ۱۱.۹۶ ثانیه در دوی صدمتر، آیلین بابکی در پرش ارتفاع با پرشی به ارتفاع ۱.۷۷ متر و جواهر زمانی در پرش سه گام با پرشی به طول ۱۱.۹۹ متر به مدال طلا رسیدند و نجیبه شرشبی در دوی سه هزار متر با مانع با زمان ۱۲ دقیقه و ۳ صدم ثانیه مدال برنز را برای گلستان به ارمغان آورد.

همچنین در دوی ۴ در ۱۰۰ متر امدادی نیز تیم گلستان به مدال نقره رسید.

هیچکدام از دوندگان گلستان موفق به عبور از رکورد ملی نشدند اما نتیجه ثبت شده برای الناز کمپانی دونده تیم گلستان برابر با رکورد ملی بود.

گلستان در مواد گوناگون  دوومیدانی  نفرات مستعدی دارد و ورزشکاران این استان در رویدادهای معتبر داخلی و خارجی موفق به کسب عناوین متعدد شده‌اند.

آخرین عناوین دوندگان گلستان در رویدادهای معتبر چندی قبل به دست آمد و آنها در بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی کازانف قزاقستان ۱ مدال طلا، ۱ نقره و ۳ برنز کسب کردند.

هم اینک بیش از ۶۰۰ نفر در گلستان دوومیدانی را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهند./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/7843



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96