اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل راهداری گلستان:

دوربرگردان «ورسن» به بهره برداری رسید
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از بهره برداری دوربرگردان ورسن با بیش از ۲۰ میلیارد ریال هزینه خبرداد.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از روابط عمومی  راهداری  و حمل و نقل جاده ای گلستان مهدی میقانی اظهارکرد:  دوربرگردان  ایمن ورسن با بیش از ۲۰ میلیارد ریال هزینه در بزرگراه  گرگان - کردکوی  افتتاح شد.

وی اضافه کرد: این دوربرگردان از پروژه های اولویت داری بوده که ساخت آن در سال ۹۸ به تصویب کمیسیون ایمنی راه های استان رسیده است.

میقانی اضافه کرد:این دوربرگردان پیش از این به شکل نوک منقاری بوده که به جهت افزایش ایمنی، کاهش تصادفات و بهبود ترددها به شکل UTURN و استاندارد و مورد تائید آیین نامه ۴۱۵ که نوع بریدگی ها را مشخص می کند، ساخته شده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این دوربرگردان پیمانکار خاصی گرفته نشده و فقط با امکانات و تجهیزات و ماشین آلات موجود اداره کل اجرا شده، اظهارکرد:قطع درختان اطراف دوربرگردان و انتقال آنها به محور گرگان-آق قلا برای کاشت مجدد، زیرسازی و آسفالت اضافه عرض ها و ساخت دو کیلومتر راه و نصب گاردریل جهت رفاه حال و دسترسی ایمن کاربران جاده ای و جلوگیری از واژگونی خودروها در ضلع شمال و جنوب بریدگی از جمله کارهایی است که برای احداث این دوربرگردان انجام شده است.

به گفته میقانی، تجدید خط کشی ها و اصلاح روشنایی محور براساس طرح جدید، تهیه و نصب تابلوهای اطلاعاتی مورد نیاز و استفاده از بلوک های بتنی مفصلی در ساخت دوربرگردان، از کارهای اجرایی دیگر در این دوربرگردان است./مهر


http://www.caspiankhabar.com/7834



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96