اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرماندار گرگان:

۷۵ تخت جدید به ظرفیت بیمارستان حکیم جرجانی اضافه می شود
فرماندار گرگان گفت: سه هزار و ۳۰۰ مترمربع از ساختمان قدیمی بیمارستان حکیم جرجانی برای ایجاد ۷۵ تخت بیمارستانی جدید آماده می شود.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی  فرمانداری   گرگان ، به مناسبت گرامیداشت هفته  تامین اجتماعی ،«عبدالرضا چراغعلی»معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان به همراه«محمد حمیدی»فرماندار شهرستان گرگان و«علی برزمینی»مدیر کل اجتماعی  فرهنگی  استانداری گلستان از  بیمارستان  ۱۵۰ تختخوابی تامین گرگان بازدید کردند.

محمد حمیدی فرماندار شهرستان گرگان در این بازدید گفت:سه هزار و ۳۰۰ مترمربع از ساختمان قدیمی بیمارستان حکیم جرجانی تامین اجتماعی گرگان برای ایجاد ۷۵ تخت بیمارستانی جدید آماده می شود.

وی با اشاره به میزان بالای مراجعان به این بیمارستان گفت:این تعداد از مراجعه کنندگان گویای خدمات مناسب و ارزشمندی است که به بیماران ارائه می شود و افزایش این رضایتمندی نیازمند توجه بیشتر به مسایل و مشکلات آنها است.

فرماندار گفت:خدمت رسانی به مراجعان در این بیمارستان مشهود و قابل توجه بوده و هدف ما هم از این مسئولیت باید توجه به آنان و خدمت صادقانه باشد.

عبدالرضا چراغعلی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، خدمات بیمارستان حکیم جرجانی به مراجعین علی الخصوص بیمه شدگان تامین اجتماعی را ارزنده دانست و گفت:سازمان تامین اجتماعی تلاش های خوبی در راستای رضایتمندی بیمه شدگان تامین اجتماعی این استان انجام داده است و مسلماً این کوشش ها سبب رشد و تعالی درمان استان خواهد شد./مهر


http://www.caspiankhabar.com/7812



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96