اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تعدیل قیمت گوشت مرغ در گلستان
معاون بازرسی سازمان صمت گلستان گفت: قیمت مرغ در بازار گلستان از 13 هزار و 500 تومان در هفته گذشته به کمتر از 13 هزار و 200 تومان رسیده است.

به گزارش کاسپین خبر، علی اصغر اصغری درخصوص آخرین وضعیت قیمت گوشت  مرغ  در جمع خبرنگاران، گفت:در چهل و پنجمین جلسه ستاد  تنظیم بازار  کشور، قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ 12900 تومان مصوب شد.

وی با اشاره به اینکه هفته گذشته قیمت های بالاتر از 13 هزار تومان را در استان داشتیم، افزود:با اقداماتی که با هماهنگی سازمان جهادکشاورزی استان انجام دادیم، قیمت مرغ از 13500 تومان به 13000 تا 13200 رسید.

اصغری بیان کرد:کلیه کشتارگاهها، واحدهای صنفی فروش مرغ، مرغداران و همچنین فروشگاههای بزرگ دارای مجوز فروش مرغ از امروز بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور، باید طوری عمل کنند که قیمت مرغ در سراسر استان از 12900 تومان عبور نکند.

وی خاطرنشان کرد:از امروز نظارین سازمان صنعت و معدن در سطح شهرستان ها با هماهنگی دستگاه های ناظر و هماهنگ کننده بر اجرای این قیمت ها نظارت خواهند داشت.

معاون بازرسی سازمان صمت گلستان از مردم استان درخواست می کنیم هر جا که تخلفی مشاهده کردند، مورد را با تماس به شماره 124 گزارش دهند.

اصغری به مشکلات تولیدکنندگان مرغ زنده هم اشاره کرد و گفت:دسترسی به نهاده ها، افزایش قیمت واکسن و...از جمله دغدغه های تولیدکنندگان مرغ زنده است و جهاد کشاورزی باید آنها را پیگیری کند.

10 درصد گوشت مرغ کشور در گلستان تولید می شود./فارس


http://www.caspiankhabar.com/7796



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96