اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امام جمعه موقت گرگان:

گسترش تقوا در جامعه زمینه ساز حل مشکلات مادی و معنوی خواهد شد
امام جمعه موقت گرگان گفت: گسترش تقوا در جامعه زمینه ساز حل مشکلات مادی و معنوی خواهد شد.

به گزارش کاسپین خبر، حجت الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه  گرگان  اظهار کرد:منشأ انحرافات و خلاف در جامعه ضعف ایمان بوده و اگر انسان مومن باشد جرأت نمی‎کند به بندگان خدا ظلم کند.

وی با اشاره به اینکه مسیر تکامل انسان بی‎نهایت است، افزود:نتایج تقوای الهی در زندگی فردی و اجتماعی مومنان بسیار گسترده و نامحدود است بنابراین باید مصادیق عینی تقوا توسط خطیبان  نمازجمعه  برای مردم بازگو شود.

برقرار گفت:البته تنها ذکر نکات کوتاه در خطبه های نماز جمعه کفایت نمی کند بلکه باید مولفه های تقوا دقیق ارائه تا مورد استفاده عملی قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه اگر ملت متقی شوند جامعه در برابر بسیاری از آفات ایمن می شود، تصریح کرد:یکی از نیازهای امروز جامعه ما تقوا است که اگر در جامعه گسترش یابد زمینه‌ساز حل مشکلات مادی و معنوی جامعه است.

برقرار یادآور شد:اهل تقوا بهترین سهم را در دنیا و در آخرت دارند اما متکبران و اهل دنیا در آخرت از نعمات الهی بی بهره اند.

وی با تأکید بر اینکه برخی از حرکات اجتماعی جامعه را ملتهب می‎کند، یادآور شد:تقوا موجبات سلامت جسمی و روحی بشر را فراهم کرده و این امر در نشست های سازمان بهداشت جهانی به تأیید رسیده است./مهر


http://www.caspiankhabar.com/7792



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96