اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مشکلات اقتصادی با مذاکره حل نمی‎شود
امام جمعه آزادشهر با تأکید بر اینکه مشکلات اقتصادی کشورمان جز با اقتدار جمهوری اسلامی رفع نخواهد شد، گفت: شاید برخی تصور کنند مشکلات اقتصادی با مذاکره حل خواهد شد اما تاکنون با مذاکراتی که انجام شد چه اتفاقی افتاد؟

به گزارش کاسپین خبر از گرگان، حجت‎الاسلام عین‎الله شهابی ظهر امروز در خطبه‎های نماز جمعه آزادشهر اظهار کرد:خداوند می‎فرمایند مؤمن باید تقوا را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی به دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود:معظم‎له در این دیدار رهنمودهای خرمندانه‎ای داشتند که راهگشای خوبی برای همه ما در این برنامه عظیم عبادی‎سیاسی خواهد بود.

امام جمعه آزادشهر تصریح کرد:معظم‎له در این دیدار با اشاره به سلوک و رفتار مردمی ائمه جمعه، نماز جمعه را امری بسیار مهم، تأمین کننده نیاز جامعه، ذکر و اجتماع و همدلی و زمینه‎ساز استقرار گفتمان عالی و بصیرت‎بخش به مردم خواندند و بیان کردند یکی از نیازهای امروز جامعه ما تقوا است که زمینه‎ساز حل مشکات مادی و معنوی جامعه ما خواهد شد.

شهابی با بیان اینکه تقوا باید در خطبه‎های نماز جمعه به صورت مصداقی و عینی تبیین شود، ابراز کرد:معظم‎له یکی از مصادیق رعایت تقوا را اجتناب از ناامید کردن جوانان دانستند و فرمودند برخی در مدارس، دانشگاه‎ها و محیط‎های کسب و کار به‎گونه‎ای صحبت می‎کنند که جوانان از آینده ناامید می‎شوند.

وی با اشاره به اینکه برکات فراوان انقلاب اسلامی در تاریخ بشری بی‎سابقه است، بیان کرد:این قدرت و عظمت انقلاب اسلامی هدیه خداوند به ما است که باید با تمام وجود حفظ کنیم، گرچه ممکن است که فشار  اقتصادی  و مسائل دیگر وجود داشته باشد اما نباید از آینده درخشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ناامید شد.

*انگلیس جز خوش‎خدمتی به آمریکا کار دیگری نمی‎کند

امام جمعه آزادشهر ادامه داد:وقتی دشمنان در مرزهای ما با تمام توان و تجهیزات نفوذ کردند اما به محض آنکه دشمن تکان می‎خورد جوانان و حافظان این کشور دمار از روزگار آمریکا در آوردند و هر گونه حرکت را از آنها سلب کرده است آیا این عظمت جمهوری اسلامی ایران قابل شکر نیست؟

شهابی اضافه کرد:امروز آمریکا دزد دریایی انگلیس را به میدان آورد که علیه ما حرکت کند اما ملت ایران این پیر استعمار را می‎شناسد و می‎داند که انگلیس جز خوش‎خدمتی به آمریکا چیز دیگری ندارد.

وی تأکید کرد:همه ما فشار اقتصادی را درک و لمس می‎کنیم و این مهم برای همه اعم از مردم، مسؤولان و مقام معظم رهبری رنج‎آور است و معظم‎له می‎داند و می‎بیند اما مردم و مسؤولان برای رفع معضل اقتصادی باید دست به دست هم بدهند.

امام جمعه آزادشهر با تأکید بر اینکه مشکلات اقتصادی کشورمان جز با اقتدار جمهوری اسلامی رفع نخواهد شد، یادآور شد:شاید برخی فکر می‎کنند مشکلات اقتصادی با مذاکره حل خواهد شد اما این پرسش مطرح می‎شود که تاکنون با مذاکراتی که انجام شد چه اتفاقی افتاد؟ در طول 40 سال انقلاب اسلامی آمریکا چه اقدام ارزشمندی داشته است؟

شهابی بیان کرد:هر قدر که ما در برابر آمریکا نرمش نشان بدهیم از این شیطان چیزی به دست نمی‎آید چراکه آمریکا شیطان بزرگ است و همه حرکاتش شیطانی است.

امام جمعه آزادشهر افزود:ما حافظ انقلاب اسلامی هستیم لذا تدافعی عمل می‎کنیم و جنگ‎طلب نیستیم اما وظیفه داریم در برابر ارزش‎های انقلاب و خون شهیدان و زحمات امام راحل و رهبری در برابر دشمن بایستیم و دفاع جانانه کنیم.

وی اضافه کرد:پیروزی در دفاع جانانه مردم ایران حاصل می‎شود همانطور که جوانان این مرزوبوم در دوران دفاع مقدس و در جنایات مختلف دشمن نشان دادند که می‎توانیم در برابر استکبار بایستیم.

*نفتکش ایرانی طعمه خوبی برای کفتار پیر انگلیس نیست

شهابی یادآور شد:در پی تحرکات ضد امنیت ی گروهک‎های تروریستی و ضدانقلاب در شمال کشور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روز چهارشنبه پاسخ مکحمی به این گروهک‎ها داد و مقر استقرار و عملیاتی و آموزشی این گروهک در کردستان عراق را مورد حمله موشکی خود قرار دهد تا به همه اعلام کند که امنیت جمهوری اسلامی ایران خط قرمز حافظان امنیت ما است.

امام جمعه آزادشهر با تأکید بر اینکه ما جواب دزدان دریایی را خواهیم داد، تأکید کرد:حافظان امنیت کشورمان به هیچ دشمنی حتی آمریکا رحم نمی‎کنند و آمریکا این قدرت را در سرنگونی پهباد آمریکایی به وضوح مشاهده کرد.

وی سرقت نفتکش ایرانی را خودشیرینی انگلیس برای آمریکا دانست و گفت:کفتار پیر طعمه بدی را برای خود انتخاب کرد و باید منتظر عواقب آن باشد و بداند که نفتکش ایرانی طعمه خوبی برای این کفتار پیر نیست./فارس


http://www.caspiankhabar.com/7791



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96