اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیر کانون بازنشستگان استان گلستان عنوان کرد؛

انتقاد از عدم پرداخت اعتبارات همسان سازی حقوق بازنشستگان
کوهستانی گفت: در همسان سازی حقوق بنا بود ۵۰ هزار میلیارد تومان به این سازمان پرداخت شود و از این میزان تنها ۳ هزار میلیارد تومان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار کاسپین خبر از گرگان،« محمد کوهستانی»امروز(پنجشنبه 27 تیر)در کارگاه آموزش مشترک کارشناسان حوزه  بیمه  بیکاری و حمایت از مشاغل استان گلستان اظهار کرد: کانون بازنشسته و کانون عالی و خانه کارگر توجه خوبی به مستمری بگیران دارند.

 

مدیر کانون  بازنشستگان  استان گلستان ادامه داد:سازمان  تامین اجتماعی  یک سازمان غیر دولتی است و در کشور دومین تامین کننده درمان است.

 

کوهستانی تاکید کرد:بخش بیمه بیکاری و کارهای سخت و زیان آور کارشناسان که نظر می‎دهند باید توجه داشته باشند که کارگاه سخت و زیان آور از نظر نقدینگی سازمان را به چالش کشیدند.

 

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی یک سازمان است که مقرری بگیران بیکاری در آن وجود دارد، متذکر شد:در همسان سازی مستمری بنا بود 50 هزار میلیارد تومان به این سازمان پرداخت شود و از این میزان تنها 3 هزار میلیارد تومان پرداخت شده است.

 

مدیر کانون بازنشستگان استان گلستان  یادآور شد:حق بیمه کارگران را کارفرمایان به موقوع پرداخت نمی‎کنند و بار این حق بیمه را به صندوق تامین اجتماعی می‌اندازند و  فشار مضاعف را به تامین اجتماعی وارد می‎کنند و لذا نقدینگی روز به روز در سازمان تامین اجتماعی کاهش می‎یابد.

 

کوهستانی افزود:در استان گلستان به ویژه کانون عالی بازنشستگان رابطه تنگاتنگ وجود دارد و در  سیل  اخیر نیز به سیل‎زدگان در حد تواند خود به شکل نقدی کمک کردیم و همچنین 73 دستگاه یخچجال در اختیار سیل زدگان قرار دادیم./خبرگزاری شبستان


http://www.caspiankhabar.com/7788



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96