اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



توزیع 2000 سبد کالا در مناطق سیل‌زده توسط سپاه
جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس گفت: در روزها و ماه‌های اخیر اقدام به توزیع 2 هزار سبد کالا، 15 هزار پرس غذای گرم، 6 هزار دست پوشاک و چندین قلم کمک‌های معیشتی و اقتصادی از جمله لوازم خانگی شده است.

به گزارش کاسپین خبر از  گنبد کاووس، سید یحیی قاضوی امروز در جلسه بررسی اقدامات نهادها در طرح شهید شوشتری در مناطق محروم و آسیب‌پذیر شهرستان گنبدکاووس که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه از سال جاری و در ماه‌های آتی دو محله«چای‌بوئین»و«گدم آباد»نیز به سه محله قبلی اضافه شده‌اند، اظهار کرد:ادارات و نهادها باید با حضور میدانی در این مناطق ضمن اشرافیت جغرافیایی از شرایط فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و معیشتی مردم مطلع شوند.

وی با بیان اینکه در ماه‌های گذشته از سال 1397 ناحیه مقاومت بسیج گنبدکاووس، برنامه‌هایی از جمله مسابقات ورزشی، نشست‌های بصیرتی، برنامه‌های اردویی، ایستگاه‌های صلواتی و اعزام اردوهای جهادی را در این مناطق اجرایی کرده است، افزود:این اقدامات جدای از برنامه‌های ویژه‌ای است که در  سیل  اخیر به این مناطق ارائه کرده‌ایم.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج  سپاه  گنبدکاووس با تاکید بر نقش و جایگاه پایگاه‌های بسیج در مناطق آسیب‌پذیر در حوزه کاهش آسیب و اقدامات پیشگیرانه، خاطرنشان کرد:انتظار ما تقویت پایگاه‌های بسیج در چهار محله و حمایت برای ایجاد در محله مدرسی است.

بسیاری از مناطق«طرح شهید شوشتری»در سیل اخیر دچار خسارت و مشکل شده‌اند

قاضوی با اشاره به اینکه بسیاری از مناطق«طرح شهید شوشتری»در سیل اخیر دچار خسارت و مشکل شده‌اند، اضافه کرد:در روزها و ماه‌های اخیر ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس اقدام به توزیع 2 هزار  سبد کالا ، 15 هزار پرس غذای گرم، 6 هزار دست پوشاک و چندین قلم کمک‌های معیشتی و اقتصادی از جمله لوازم خانگی کرده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم با برنامه‌ریزی از سوی ادارات با رویکرد کارشناسی و متناسب با نیازهای مردم در دو منطقه جدید اضافه شده به طرح شهید شوشتری در گنبدکاووس اوضاع معیشتی مردم در این مناطق بهتر شود، گفت:توجه به مسائل فرهنگی، اجتماعی و مذهبی نیز در دستور کار همه ما باید قرار بگیرد./فارس


http://www.caspiankhabar.com/7778



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96