اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معرفی فرمانده جدید مرزبانی گلستان
در مراسمی با حضور سردار رضایی فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ «بهزاد ابراهیمی» به عنوان فرمانده مرزبانی استان گلستان معرفی شد.

به گزارش کاسپین خبر، استاندار گلستان در این مراسم گفت:چهار استان در کشور داریم که هم مرز دریایی و هم مرز زمینی دارد و گلستان یکی از آنهاست.به همین دلیل اهمیت استان از منظر مرز بیشتر خواهد شد.

هادی حق شناس با بیان اینکه گلستان یکی از مرزهای امن در استان های کشور است، گفت:ما  امنیت  را برای رفاه و آسایش مردم می خواهیم،آسایش مردم زمانی ارتقاء پیدا می کند که در سایه امنیت شاخص ها از جمله روابط  اقتصادی  را افزایش دهیم.

 وی، وجود مرز آبی و زمینی را یک مزیت برای گلستان دانست و افزود:باید ثمره و میوه های امنیت را در اقتصاد برداشت کنیم.

استاندار گلستان با تاکید بر تلاش برای ایجاد منافع اقتصادی مشترک با کشورهای همسایه، تصریح کرد:دستاورد های مرزبانان در تامین امنیت را باید با انجام فعالیت های اقتصادی به کام مردم شیرین کنیم.

فرمانده  مرزبانی  جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم گفت:امروز مرزبانی این افتخار را دارد که اعلام کند در مرزها دغدغه امنیتی نداریم و تمام مناطق مرزی آماده هرگونه سرمایه گذاری صنعتی،‌کشاورزی و صنایع تبدیلی هستند.

سردار قاسم رضایی خاطرنشان کرد:مرزبانی با تمام توان آماده ایجاد بسترهای لازم برای خدمات دهی و ایجاد اشتغال به مرزنشینان است.

در این مراسم از زحمات سرهنگ«حسین دهکی»تقدیر و سرهنگ«بهزاد ابراهیمی»به مدت سه سال به عنوان فرمانده مرزبانی گلستان معرفی شد./ایسنا


http://www.caspiankhabar.com/7768



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96