اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



شهردار گرگان خبر داد

بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای توسعه گرگان
شهردار گرگان گفت: بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای توسعه بخش‌های مختلف شهر گرگان در حال اجرا است.

عبدالرضا دادبود در گفتوگو با کاسپین خبردر  گرگان  اظهار داشت:تلاش ما این است تا با جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی زمینه توسعه همه جانبه گرگان را فراهم کنیم.

وی افزود:در حال حاضر بیش از500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری مصوب در شهر گرگان در دست اجرا قرار دارد که این حجم از سرمایه‌گذاری در این شهر بی‌سابقه است.

شهردار گرگان درباره پروژه سرمایه‌گذاری ملل هم گفت:سرمایه‌گذار این پروژه که قرار بود حدود 500 میلیارد تومان در بخش گردشگری هزینه کند می‌بایست تا پایان سال قبل نقشه‌های نهایی پروژه را به شهرداری تحویل می‌داد اما این اتفاق رخ نداد با این حال چند روز قبل به نمایندگان این موسسه اعلام کردیم تا 15روز دیگر نقشه نهایی را ارائه دهند.

وی درباره افزایش سرانه ورزشی شهروندان گرگانی بیان داشت:نصب ست‌های ورزشی به ویژه برای کودکان و معلولان در دست اقدام قرار دارد.همچنین یکی دیگر از برنامه‌های شهرداری ایجاد پارک‌های جیبی در محله‌های مختلف است.

دادبود اشاره‌ای هم به افزایش قیمت پروانه‌های ساختمانی کرد و افزود:قیمت صدور پروانه‌های ساخت 20 تا 40 درصد افزایش پیدا کرده که این میزان برای نقاط مختلف شهر متغیر است.

وی بیان داشت:افزایش قیمت صدور پروانه‌های ساختمانی در مقایسه با سایر بخش‌ها زیاد نیست و تاثیر چندانی در قیمت نهایی ساختمان نخواهد داشت.

شهردار گرگان گفت:در بافت‌های فرسوده و همچنین برای واحدهای مسکونی که در اثر حوادث دچار خسارت شدند صدور پروانه ساخت رایگان خواهد بود./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/7762



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96