اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مشارکت سپاه در پروژه‎های شهرداری گرگان

بهره‎مندی شهرداری گرگان از ظرفیت سپاه در پروژه‎های بزرگ شهری
شهردار گرگان گفت: شهرداری گرگان برای مشارکت سپاه در اجرای پروژه‎های بزرگ در گرگان اعلام آمادگی می کند.

به گزارش کاسپین خبر از گرگان، عبدالرضا دادبود پیش از ظهر امروز در نشست فرمانده  سپاه  نینوا گلستان با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد:در حوزه‎های فرهنگی اقدامات خوبی را در بخش‎های مختلف شهر گرگان در دستور قرار دادیم و علاقه‎مند هستیم از ظرفیت‎های سپاه در بخش عمرانی استفاده کنیم.

وی تصریح کرد:سپاه به ویژه قرارگاه خاتم الانبیا(ص)در تأمین و اجرای پروژه‎های بزرگ اقدامات خوبی دارد که  شهرداری  برای مشارکت سپاه در اجرای پروژه‎های بزرگ در گرگان اعلام آمادگی می‌کند، در واقع امکانات لجستیکی و اقدامات ارزشمند سپاه در سیل نشان داد در شهرداری گرگان نیز می‎توانیم از ظرفیت سپاه برای پروژه‎های شهری بهره ببریم.

شهردار گرگان متذکر شد:براساس نظرسنجی انجام شده از عملکرد شهرداری گرگان در سال 1397 از سطح شهر گرگان، مردم گرگان از زیبایی بصری شهر رضایت داشتند و کمترین رضایت از وضعیت آسفالت معابر بود که در همین راستا آسفالت معابر را در دستور کار قرار دادیم.

دادبود افزودن 20 دستگاه اتوبوس، ایجاد تقاطع غیرهمسطح افسران، جاده سلامت، آبشار مصنوعی، پیست موتورسواری، افتتاح میدان دانشجو، انعقاد نخستین تفاهم‎نامه بین‎المللی شهرداری گرگان، ایجاد پارک کودک را از جمله پروژه‎های شهرداری گرگان در سال 1397 برشمرد و یادآور شد:برای اولین بار پیوست‎های فرهنگی و اجتماعی برای پروژه‎های شهری گرگان در نظر گرفته شده است.

وی ابراز کرد:در هفته فرهنگی گرگان و روز ملی گرگان اقدامات خوبی انجام شد و شهرداری گرگان در طول سال در برگزاری برنامه‌های ملی و مذهبی همکاری خوبی داشت.

شهردار گرگان با اشاره به مشارکت شهرداری گرگان در جشن 40 سالگی انقلاب بیان کرد:40 پروژه شاخص به مناسبت 40 سالگی انقلاب در گرگان در دستور کار قرار گرفت.

دادبود، راه‎اندازی سایت بالن، زیپ لاین، احداث پارک‌های پنج گانه در مریم آباد، احداث پارک سه هکتاری ویژه بانوان، شهرداری هوشمند، افتتاح تقاطع غیرهمسطح افسران، اجرای طرح ترافیکی بازآفرینی بسیج، اجرای فاز نخست«بی‎آرتی»، ساماندهی ورودی شرقی گرگان، اجرای هشت مسیر دوچرخه سواری تفریحی، جداره‎سازی بافت تاریخی را از جمله برنامه‎های شهرداری گرگان در سال جاری برشمرد.

وی گفت:جایزه معماری سال، ایجاد شهربازی، اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا، احداث هتل ناهارخوران و احداث پارک آبی از دیگر پروژه‎هایی است که در سال 1398 در گرگان اجرایی می‎شود.

شهردار گرگان با بیان اینکه ایجاد راه‎های دسترسی جدید به محور ناهارخوران در دست اجرا است، خاطرنشان کرد:درصدد هستیم با ساخت تونل و دسترسی‎های همراه با پل، ضمن حل معضل ترافیک در مسیر ناهارخوران، از ظرفیت‎های  گردشگری  این منطقه بهره بیشتری ببریم.

دادبود بیان کرد:500 میلیارد تومان پروژه مصوب سرمایه‌گذاری در شهرداری گرگان داریم که 300 میلیارد تومان آن آماده اجرا است.

وی یادآور شد:پروژه تله‌کابین گرگان در مرحله اخذ مجوز است و مرحله نهایی را می‎گذراند.

گفتنی است؛ در پایان این دیدار فرمانده سپاه نینوا گلستان به همراه شهردار گرگان از برخی پروژه‎های شهرداری گرگان بازدید کرد./فارس


http://www.caspiankhabar.com/7743



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96