اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان:

مشکل تله کابین علی‌آبادکتول رفع می‌شود/ فعال‌سازی بنگاه‌های راکد
استاندار گلستان گفت: کبودوال یکی از جاذبه‌های گردشگری کشور و استان است و ظرفیت احداث تله کابین را دارد و پیگیر رفع مشکلات آن هستیم.

به گزارش کاسپین خبر، هادی حق شناس عصر شنبه در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان علی آبادکتول اظهار کرد:این شهرستان دارای ظرفیت‌ها و جاذبه های فراوانی است به ویژه در بحث  گردشگری  است و نیاز به سرمایه گذاری دارد.

وی با اشاره به اینکه منظور از سرمایه گذاری در بخش گردشگری تنها ساخت هتل هفت ستاره نیست، افزود:گلستان ظرفیت بالایی در حوزه بوم گردی و اقامت حداقلی برای گردشگران دارد و با اندک توجه می تواند توسعه یابد.

استاندار گلستان ادامه داد:ظرفیت ایجاد  تله کابین  در  کبودوال  وجود دارد پیگیر هستیم بتوانیم همه جانبه گره های آن در استان، شهرستان و سطح ملی را رفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه رفع مشکل تله کابین بخشی از گره های عدم توسعه شهرستان را باز می کند، تصریح کرد:ظرفیت ایجاد تله کابین در شهرستان وجود دارد اما اینکه با چه میکانیزمی این پروژه را پیش ببریم نیاز به بررسی های بیشتر دارد.

حق شناس همچنین از فعال کردن تمام بنگاه های اقتصادی راکد در شهرک صنعتی علی آبادکتول خبر داد و خاطرنشان کرد:هم اکنون تنها ۶۰ درصد ۱۰۳ واحد صنعتی مستقر در شهرستان فعال هستند و ۲۵ واحد نیمه تعطیل و ۱۶ واحد راکد است که تلاش داریم با رفع مشکل این واحدها فراوری محصولات  کشاورزی  را توسعه دهیم.

وی متذکر شد:خام فروشی محصولات کشاورزی به نفع کشاورزان و اقتصاد استان نیست و به تبدیل خام فروشی به محصول نهایی هم می توانیم اشتغال پایدار در منطقه را رقم بزنیم و هم ارزش افزوده را عاید استان کنیم./مهر


http://www.caspiankhabar.com/7723



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96