اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون دامپزشکی گلستان: بهداشت سایت میگوی گمیشان تحت کنترل است
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان گلستان با اشاره به بروز بیماری محدود در برخی مزارع میگوی شهرستان گمیشان گفت که روند فعالیت ها در سایت مزبور بطور معمول در حال پیگیریست و اوضاع اندک مزارع گرفتار لکه سفید کاملاً تحت کنترل است.

دکتر محسن الوند شامگاه پنجشنبه در گفتگو با کاسپین خبر با بیان این مطلب اظهار داشت:از مجموع بالای شصت مزرعه سایت  میگو ی  گمیشان  تعداد انگشت شماری دچار بیماری شده‌اند که کاملا تحت کنترل و پایش مستمر گروه‌های بیماری یاب و قرنطینه اداره کل  دامپزشکی  استان گلستان هستند.

وی با ابراز امیدواری به اینکه در موعد مقرر از پیش تعیین شده برداشت میگو از مزارع گمیشان انجام شود؛ اظهار داشت: کارشناسان دامپزشکی با وظیفه مندی و اقدامات لازم حداکثری بیماری را تحت کنترل دارند.

وی با یادآوری تجارب مشابه پیش بینی کرد:مشکل و بیماری پیش آمده با حداقل خسارت برطرف شده و سلامت کامل به مزارع گرفتار بازگردد. 

شهرستان ساحلی گمیشان در شمال غرب گلستان و کرانه شرقی دریای خزر تنها سایت میگوی شمال ایران را در خود جای داده است و مردم این خطه به ماهیگیری و  پرورش آبزیان  بیش از سایر مشاغل علاقه داشته و مشغولند./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/7706



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96