اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



 راه اندازی سایت بالن‌سواری در گرگان
شهردار گرگان گفت: سرمایه‌گذار در حال پیگیری و رایزنی برای گرفتن مجوز پرواز بالن است و به زودی این طرح راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش کاسپین خبر از گرگان، عبدالرضا دادبود شهردار گرگان درباره وضعیت برخی طرح‌های  گردشگری  مانند سایت  بالن ‌سواریگفت:سرمایه‌گذار پیش از نوروز امسال اقدام به خرید بالن کرد و تا کنون مجوز از سوی شرکت هواپیمایی کشور برای پرواز صادر نشده است.


وی افزود:ما نیز به سرمایه‌گذار فرصت دادیم تا پیگیر دریافت مجوز‌های لازم شود و در این باره هم اتمام حجت کردیم.


شهردار گرگان گفت:اخیرا سرمایه‌گذار دیگری نیز برای این طرح اعلام آمادگی کرده است و با توجه به تأخیری که در اجرا اتفاق افتاد، از سرمایه‌گذار جدید خواستیم برنامه‌های خود را اعلام کند.


وی بیان داشت:سرمایه‌گذار جدید قول داده است در مدت کوتاهی بالن را تهیه کند و در صورتی که سرمایه‌گذار نخست هم بتواند مجوز‌های لازم را دریافت کند، بستر‌ها را برای فعالیت وی فراهم خواهیم کرد.


شهردار گرگان درباره آخرین وضعیت طرح احداث تله‌کابین در ناهارخوران گفت:همه مجوز‌های استانی در اواخر سال گذشته دریافت شد و قرار بود مجوز‌های ملی نیز در مدت کوتاهی صادر شود.


وی ادامه داد:شورای عالی جنگل‌ها ایراداتی را به طرح گرفت که مشاور این ایرادات را تا ۱۵ تیرماه برطرف کرد و طرح دوباره برای بررسی و تصویب در شورای عالی جنگل ارسال شد.


http://www.caspiankhabar.com/7703



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96