اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده انتظامی گلستان خبرداد:

اعتراف به ۲۵ میلیارد کلاهبرداری در گلستان
فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری متهم حرفه ای و اعتراف وی به ۲۵ میلیارد ریال کلاهبرداری خبر داد.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار روح الامین قاسمی اظهارکرد:در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر  کلاهبرداری  گسترده از آنان توسط فردی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود:متهم با وعده مشارکت در بازسازی و راه اندازی کارگاه های تولیدی زودبازده با سرمایه گذاران شریک شده و با جلب اعتماد آنان وکالت تام الاختیار کارگاه را به عهده گرفته و پس از مدتی این کلاهبردار حرفه ای، از اعتماد شرکا سوء استفاده و امتیاز کارگاه را به افراد دیگری فروخته و متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان در ادامه گفت:ماموران پس از بررسی های تخصصی و اشراف اطلاعاتی، موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

قاسمی خاطرنشان کرد:متهم در تحقیقات اولیه پلیس و پس از مواجهه با مستندات غیرقابل انکار، لب به اعتراف گشود و به ۲۵ میلیارد ریال کلاهبرداری از ۱۰۰ شهروند گلستانی اقرار کرد.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، گفت:شهروندان مراقب کلاهبرداران و سودجویان بوده و از اعتماد به افرادی که شناختی از آنان ندارند خودداری کنند تا شاهد چنین مواردی در سطح جامعه نباشیم./مهر


http://www.caspiankhabar.com/7689



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96