اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



آموزش‌های مهارتی با هدف افزایش مهارت و اشتغالزایی بانوان در گلستان اجرا می‌شود
نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی،گفت: در سال ۹۷ تعداد ۱۲۰ نفر از بانوان آموزش دیده در رشته های مهارتی اشتغالزایی شدند.

به گزارش کاسپین خبر از شهرستان  آزادشهر ، علیرضا ابراهیمی عصر امروز در جمع دختران آموزشگاه‌های مهارتی شهرستان آزادشهر اظهارداشت:آموزش رشته‌های مهارتی در راستای اشتغالزایی بدون تکیه بر منابع دولتی یکی از تصمیم‌های خوب خانواده‌ها و جوانان است.آموزش رشته‌‌های مهارتی علاوه بر ایجاد کسب و کار‌سبب استقلال و تجربه جوانان در محیط کسب و کار می‌شود.

وی افزود:در سال گذشته 120 بانوی آزادشهری با آموزش رشته‌های مهارتی اشتغالزایی شدند‌و امید داریم این تعداد اشتغالزایی در سال 98 حداقل به 150 نفر برسد.

نماینده مردم آزادشهر و  رامیان  در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور فعال بانوان در عرصه‌های اجتماعی بیان داشت:در سال‌های اخیر بانوان در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی حضور فعال داشتند و رهبر معظم انقلاب بر استفاده از ظرفیت پویایی، تجربه و توانمندی بانوان در عرصه‌های مختلف تاکید داشتند.

وی ادامه داد:در حال حاضر در مجلس شورای اسلامی 18 بانو به عنوان نماینده و خدمتگزار فعالیت می‌کنند که این تعداد کم است و امید داریم در مجلس یازدهم این تعداد افزایش پیدا کند.

ابراهیم گفت:نقش مادران و همسران در داشتن‌جامعه امن و با آرامش بی‌بدیل است و نگاه اسلام به زن به دور از نگاه ابزاری و دستاویزی، نگاه ارزشی و قداستی است.

وی خاطرنشان کرد:امروز جامعه مشکلاتی در حوزه‌های اقتصادی، معیشتی و تامین اشتغال دارد و حضور بانوان در کاهش و یا رفع این مشکلات بسیار تاثیرگذار است./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/7643



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96