اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



هیچکدام از اعضای شورای شهر گرگان وارد رقابت انتخابات نشده اند
رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه هیچ یک از اعضای این شورا برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی استعفا نداده‌اند، گفت: عزم ما برای پیشرفت و توسعه همه جانبه گرگان جدی است.

 رئیس شورای اسلامی شهر گرگان  با بیان اینکه هیچ یک از اعضای این شورا برای حضور در  انتخابات مجلس  شورای اسلامی استعفا نداده‌اند، گفت:عزم ما برای پیشرفت و توسعه همه جانبه گرگان جدی است.

 

به گزارش کاسپین خبر، علی‌اصغر یوسفی ظهر امروز در یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر با موضوع بررسی استعفای احتمالی برخی اعضا برای حضور در انتخابات مجلس اظهارداشت:بنده هیچ برنامهای برای حضور در انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی نداشتم اما خیلی از افراد و اقشار پیشنهاد حضور در انتخابات را دادند.با بررسی همه جوانب و مشورت‌هایی که انجام شد به این نتیجه رسیدم که در این دوره از انتخابات مجلس، کاندیدا نشوم.

 

وی گفت:به رأیی که شهروندان گرگانی به ما دادند پایبند هستیم و عزم ما نیز برای پیشرفت و توسعه همه جانبه این شهر جدی است.اگر خلاهایی هم در این مسیر وجود دارد تلاش ما این است تا آنها را برطرف کنیم.

 

ناصر گرزین، یکی دیگر از اعضای شورای شهر گرگان نیز اظهارداشت:به عنوان منتخب اول مردم گرگان در شورای پنجم با بیش از 25 هزار رای و برای حفظ امانت‌داری و اینکه اعتماد و اطمینان مردم دچار خدشه نشود برعهد خود با شهروندان گرگانی می‌مانم و با سرمایه اعتمادی که از طرف مردم نسبت به بنده وجود دارد به تحقق کارهای بر زمین مانده در شهر گرگان همت خواهم کرد.

 

 

 ابراهیم جرجانی ، عضو دیگر شورای اسلامی شهر گرگان که گمانه‌زنی‌هایی درباره حضورش در انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از نامزدهای حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا مطرح شده بود، گفت:وضعیت شورا بسیار حساس است و با توجه به شرایط اقتصادی نیاز داریم که همه ادارات و دستگاه‌ها دست به دست هم دهند تا بخشی از مشکلات مردم کم شود.

 

وی ضمن اعلام عدم استعفایش برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس گفت:سعی می‌کنیم وظیفه‌ای را که مردم به دوش ما گذاشتند با موفقیت به سرانجام برسانیم تا وضعیت شهر گرگان که تاکنون نیز مسیر پیشرفت را به خوبی طی کرده است، تداوم داشته باشد.

 

فائزه عبداللهی، عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت:افرادی به هر یک از اعضای شورا برای حضور در انتخابات مجلس مراجعه کردند و پیشنهاداتی دادند اما مردم همه ما را به عنوان نمایندگان خود در شورای شهر انتخاب کردند.

 

وی بیان داشت:مردم می‌توانستند در زمان انتخابات شورای شهر افراد دیگری را انتخاب کنند اما حالا که در این عرصه توفیق خدمت پیدا کردیم خوب است که به تکلیف‌مان عمل کنیم.اگر فرصت های بعدی موردنظر است، در انتخابات بعدی شورای شهر نامزد نشویم و این فرصت را از مردم نگیریم.

 

حمیدرضا آقاملایی، دیگر عضو این شورا نیز گفت:وقتی وارد فضایی شدیم که رأی چهارساله از مردم گرفتیم و بهتر است بمانیم و به وظیفه خود عمل کنیم/تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/7627



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96