اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور خبر داد:

 بازسازی واحدهای خسارت دیده از سیل ظرف ۶ ماه
رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: واحدهای خسارت دیده از سیل ظرف ۶ ماه بازسازی می‌شود.

 رییس سازمان بسیج سازندگی کشور  گفت:واحدهای خسارت دیده از  سیل  ظرف ۶ ماه  بازسازی  می‌شود.

 

به گزارش کاسپین خبر،  محمد زهرایی  پیش از ظهر پنجشنبه در آیین آغاز عملیات احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی که به صورت متمرکز در آق قلا برگزار شد، اظهار کرد:ساخت و نوسازی ۲۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح همبستگی ملی امروز آغاز شد.

 

وی با بیان اینکه در روند بازسازی و تعمیر منازل مسکونی از ظرفیت گروه های جهادی و خیران استفاده می کنیم، افزود:بنیاد مسکن انقلاب اسلامی متولی اصلی بازسازی و نوسازی واحدهای خسارت دیده است ولی به دلیل اعتبارات محدود به تنهایی این کار مقدور نیست.

 

زهرایی ادامه داد:همکاری ما با استفاده از نقشه و جانمایی بنیاد مسکن و آیین نامه ها و ضوابط خاص خواهد بود و گروه های جهادی متخصص عمران با ما همکاری می کنند.

 

وی افزود:برنامه زمانبندی مشخصی برای تعمیر و احداث واحدها تفاهم شده و تفاهمنامه ۲۰ هزار واحد با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منعقد شده و دستورالعمل اجرایی صادر شده است.

 

زهرایی گفت:تاکنون کار پرکردن فرم هایی توسط صاحبان املاک انجام شده و در مرحله اول، اعتبارات هشت هزار واحد تخصیص پیدا کرده است.

 

وی بیان کرد:کار تعمیراتی واحدها در بازه زمانی دو ماهه از زمان تحویل خانه انجام می شود و واحدهای احداثی هم ظرف ۶ ماه ساخته می شود.

 

وی اظهار امیدواری کرد که تا شهریور به طور کامل تعمیرات تمام شده و هفته بسیج(آذر ماه)هم پایان کار واحدهای احداثی باشد/مهر


http://www.caspiankhabar.com/7625



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96