اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



نصب اسکله شناور در بندرترکمن متوقف شد
مدیر بنادر و دریانوردی استان گلستان با اشاره به مخالفت محیط زیست مازندران برای نصب اسکله سبک شناور در بندرترکمن گفت: این اسکله با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار خریداری شده اما به دلیل مخالفت محیط زیست استان همجوار کار نصب آن در حال حاضر متوقف شده است.

 مدیر بنادر و دریانوردی استان گلستان  با اشاره به  مخالفت محیط زیست مازندران  برای نصب  اسکله سبک شناور  در بندرترکمن گفت:این اسکله با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار خریداری شده اما به دلیل مخالفت محیط زیست استان همجوار کار نصب آن در حال حاضر متوقف شده است.

 

به گزارش کاسپین خبر،  الهیار اسعدی  با اشاره به حواشی به وجود آمده درباره نصب و استقرار  اسکله شناور  در بندرترکمن و مخالفت محیط زیست استان مازندران اظهار داشت:در سفر مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به استان قرار شد برای ایمنی و استانداردسازی اسکله‌ها از جمله بندرترکمن، اسکله سبک شناور خریداری و در این منطقه نصب شود.

 

وی با بیان اینکه اسکله سبک شناور با 20 میلیارد تومان اعتبار خریداری شده است، گفت:طول این اسکله 48 متر وعرض آن دو متر بوده که آماده استقرار در ساحل بندرترکمن است.

مدیر بنادر و دریانوردی استان گلستان ادامه داد:در ابتدای امر محیط زیست استان گلستان اعلام کرد محدوده نصب این اسکله جز وظایف استان مازندران است برای همین با محیط زیست استان مازندران مکاتبه‌ای شد اما آنها اعلام کردند که به دلیل حساسیت‌های محیط زیستی بین میانکاله و آشوراده نصب این اسکله به صلاح نیست و با این موضوع مخالف شد.

 

وی افزود:در حال حاضر نصب اسکله شناور متوقف شده است و با رایزنی مجدد از محیط زیست استان گلستان درخواست کردیم تا به عنوان متولی مسئله را حل و فصل کند تا بتوانیم هر چه سریع‌تر اسکله سبک شناور در بندرترکمن را نصب کنیم.

 

اسعدی درباره برنامه‌های اولویت‌دار امسال در حوزه بنادر و دریانوردی گفت:لایروبی بیش از 750 تا 800 هزار مترمکعب از کانال چاپاقلی، انجام مطالعات برای توسعه گردشگری در بندرترکمن و احداث ساختمان اداری در استان گلستان سه اولویت اصلی بنادر استان گلستان در سال جاری است/تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/7615



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96