اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس کل دادگستری گلستان:

اهمال‌کاری مسئولان در سیل گلستان بررسی می‌شود
رییس کل دادگستری گلستان از بررسی وضعیت احتمال اهمال‌کاری مسئولان در سیل استان خبر داد.

 رییس کل دادگستری گلستان  از بررسی وضعیت احتمال اهمال‌کاری  مسئولان  در  سیل  استان خبر داد.

 

به گزارش کاسپین خبر،  هادی هاشمیان  بعد از ظهر امروز در جلسه شورای قضایی استان گلستان اظهار کرد:درست است سیل برای مردم ما مشکلاتی ایجاد کرد، اما از برکات این سیل حضور مسئولان مختلف در استان گلستان بود.

 

وی ادامه داد:در استان گلستان پس از وقوع سیل اقدامات خوبی در استان انجام شد و نیرو‌های مسلح با حضور خوب خودشان در کنار دستگاه‌های امدادرسانی به مردم خدمت‌رسانی کردند.

 

رئیس کل دادگستری گلستان تصریح کرد:کمیته و کارگروهی با عنوان کارگروه بحران با محوریت دادستان مرکز استان تشکیل شد که رسیدگی به وضعیت تامین امنیت رسیدگی‌های بسیار خوبی انجام شد و بر توزیع اقلام و کمک‌های مردمی نیز نظارت عالی دستگاه قضایی استان انجام شد.

 

هاشمیان گفت:بررسی وضعیت احتمال اهمال‌کاری مسئولان از جمله اقدامات کارگروه بوده که عملکرد میدانی مدیران نیز مورد نظارت و ارزیابی قرار گرفت.

 

وی تاکید کرد:ساختمان شورای حل اختلاف آق‌قلا نیز دور از سیلاب نبوده، اما با تدبیری که انجام شد هیچ پرونده فیزیکی موجود در ساختمان آسیبی ندیده است.

 

هاشمیان گفت:کاهش جمعیت کیفری از جمله اقدامات موثر دستگاه قضایی استان بوده است.

 

رئیس کل دادگستری استان گلستان تصریح کرد:یک هزار و ۵۴۹ بازدید در سال گذشته از زندان‌ها انجام شده که با اقدامات انجام شده شاهد کاهش ۲۲ درصدی زندانیان و کاهش ورود زندانیان کمتر از سه روز به زندان‌های استان بوده‌ایم.

 

هاشمیان تاکید کرد:صدور ۴ هزار و ۲۸۰ مورد احکام جایگزین حبس در سال گذشته بوده که استان گلستان جز استان‌های پیشگام و صدر کشور است.

 

وی با اشاره به اینکه ۳۳ درصد قضات استان گلستان بومی هستند و باقی غیربومی هستند تاکید کرد:کارگروهی در استان تشکیل شده که پرونده‌های مسن بیش از دو سال پیگیری شود که ۴۵ درصد پرونده‌های مسن استان در سال گذشته کاهش داشته است.

 

رئیس کل دادگستری استان گلستان تاکید کرد:در باب اقتصاد مقاومتی دستگاه قضایی استان ستاد ویژه‌ای را تشکیل داد و مشکلات بخش اقتصادی و بانک‌ها در این حوزه بررسی ویژه داشتیم و بسیاری از مشکلات بخش اقتصادی و بانک‌ها با ورود این کمیته حل شده است.

 

هاشمیان گفت:اهمیت فراوانی را برای حوزه اطلاع‌رسانی قائل بوده و هستیم که این امر باعث شد با تولید برنامه‌های تلویزیونی و استفاده از طرفیت خبرگزاری‌ها آگاهی قضایی مردم بیشتر شود.

 

وی تاکید کرد:در سال ۱۳۹۷ بیش از ۳۲ هکتار از اراضی ملی از دست سودجویان خلع بد شده است/باشگاه خبرنگاران جوان


http://www.caspiankhabar.com/7555



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96