اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۷۰۰۰ واحدمسکونی در گلستان به‌طور کامل تخریب شد
مدیرکل بنیاد مسکن گلستان با اشاره به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه و کمک‌های بلاعوض ساخت مسکن به سیل‌زدگان گفت: براثر طوفان، سیلاب و رانش زمین هفت هزار واحدمسکونی شهری و روستایی در استان گلستان به طور کامل تخریب شد.

 مدیرکل بنیاد مسکن گلستان  با اشاره به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه و کمک‌های بلاعوض ساخت مسکن به  سیل ‌زدگان گفت:براثر طوفان، سیلاب و رانش زمین هفت هزار واحدمسکونی شهری و روستایی در استان گلستان به طور کامل تخریب شد.

به گزارش کاسپین خبر، محمدتقی زمانی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت:طبق ارزیابی‌های انجام شده تاکنون بیش از 17 هزار و 500 واحد مسکونی که بر اثر طوفان، سیل و رانش زمین در مناطق مختلف استان دچار خسارت شده بود، شناسایی شد.

 

وی گفت:بخشی از واحدهای مسکونی که در شهر آق‌قلا و گمیشان دچار آب‌گرفتگی شده، هنوز ارزیابی نشده است.باید منتظر باشیم تا آب از این مناطق فروکش کند و پس از آن تیم‌های ارزیاب در منطقه حاضر شوند و خسارت‌ها را برآورد کنند.

 

مدیرکل بنیادمسکن استان ادامه داد:حدود هفت هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در استان به طور کامل تخریب شده و نیازمند نوسازی است.

وی افزود:حدود ده هزار واحد مسکونی دیگر نیز بر اثر حوادث اخیر دچار خسارت شدند که با بازسازی آنها، امکان زندگی در آن فراهم می‌شود.

 

زمانی‌نژاد با اشاره به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه و کمک‌های بلاعوض به سیل‌زدگان بیان داشت:برای احداث واحدهای مسکونی در شهرها 50 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه و 12 میلیون تومان کمک بلاعوض به متقاضیان پرداخت می‌شود.

 

وی ادامه داد:در روستاها نیز برای احداث واحدهای مسکونی 40 میلیون تومان تسهیلات و 10 میلیون تومان کمک بلاعوض به مردم داده خواهد شد/تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/7554



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96