اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



وزیر راه و شهرسازی:

خسارت سیلاب به ۱۲ هزار واحد مسکونی/ ۱۵۰ میلیارد تومان خسارت به راه‌های گلستان وارد شد‌
وزیر راه و شهرسازی گفت: حدود ۱۲ هزار واحد مسکونی در گلستان به دلیل وقوع سیلاب دچار خسارت شد که از این تعداد حدود دو هزار واحدمسکونی به طور کامل تخریب شده و نیازمند بازسازی است.

 وزیر راه و شهرسازی  گفت:حدود ۱۲ هزار واحد مسکونی در گلستان به دلیل وقوع  سیلاب  دچار  خسارت  شد که از این تعداد حدود دو هزار واحدمسکونی به طور کامل تخریب شده و نیازمند بازسازی است.

به گزارش کاسپین خبر،  محمد اسلامی  ظهر امروز در بازدید از مناطق سیل‌زده استان گلستان اظهارداشت:سیلاب سبب خسارت به واحدهای مسکونی شهری و روستایی در استان گلستان شده است که در حال برآورد خسارت‌ها هستیم.

 

وی با بیان این سیلاب به بیش از 12 هزار واحد مسکونی در گلستان خسارت زده است، افزود:حدود دو هزار واحد مسکونی در سیل اخیر تخریب شدند که نیازمند نوسازی هستند.

وزیر راه و شهرسازی گفت:حدود ده هزار واحد مسکونی نیز با درصدهای مختلف دچار خسارت شدند که پس از فروکش کردن سیلاب اقدامات موردنیاز به مرمت و بازسازی آنها انجام می‌شود.

 

وی با اشاره به خسارت‌های سیل به جاده‌ها و راه‌های اصلی و فرعی در استان گفت:در سیل اخیر بیش از 150 میلیارد تومان به راه‌های گلستان خسارت وارد شد.

 

اسلامی اظهارداشت:حدود 120 میلیارد تومان خسارت در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و بیش از 30 میلیارد تومان نیز در حوزه راه و شهرسازی خسارت گزارش شده است/تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/7543



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96