اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سرپرست مرکز فوریت های پزشکی گلستان:

حوادث چهارشنبه سوری ۶ گلستانی را روانه بیمارستان کرد
سرپرست مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان از مراجعه ۶ گلستانی به مراکز درمانی بابت برگزاری چهارشنبه آخر سال خبر داد.

 سرپرست مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان  از مراجعه ۶ گلستانی به مراکز درمانی بابت برگزاری  چهارشنبه آخر سال  خبر داد.

به گزارش کاسپین خبر،  علیرضا کمال غریبی  اظهار کرد:با فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال مراسم آتش بازی و ترقه بازی توسط افراد در سطح شهرها برگزار می شود که برخی از اینها حادثه های تلخی در پی دارد.

 

وی از مراجعه ۶ گلستانی به مراکز درمانی بابت برگزاری چهارشنبه آخر سال خبر داد و افزود:بیشتر این افراد دچار خراشیدگی و سوختگی درجه دو شدند.

 

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گلستان گفت:در این ایام سه مرکز ترومای و ۲۵ بیمارستان به صورت آماده باش هستند تا در صورت بروز حادثه به هم استانی ها خدمات درمانی ارائه کنند.

 

وی با اشاره به اینکه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در سه راه کلاله مستقر است، افزود:بیش از ۹۵ دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل در پایگاه های اورژانس و سطح شهر آماده باش هستند و در صورت نیاز از امداد هوایی استفاده می شود.

 

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گلستان گفت:از ابتدای اسفند ماه با همکاری آموزش و پرورش و مراکز بهداشتی، دوره های آموزشی جهت برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال برای جوانان و نوجوانان گلستانی برگزار شد/مهر


http://www.caspiankhabar.com/7535



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96