اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امدادرسانی به ۸۸۳ نفر گرفتار در سیلاب و کولاک گلستان
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: از شب گذشته تا عصر امروز ۸۸۳ نفر از افرادی که در سیلاب و برف و کولاک گرفتار شده بودند توسط نیروهای امداد ونجات جمعیت هلال احمر در استان گلستان امدادرسانی شدند.

 معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گلستان  گفت:از شب گذشته تا عصر امروز ۸۸۳ نفر از افرادی که در سیلاب و برف و کولاک گرفتار شده بودند توسط نیروهای امداد ونجات جمعیت هلال احمر در استان گلستان  امدادرسانی  شدند.

 

به گزارش کاسپین خبر،  سیدرحیم میرکریمی  امشب در جمع خبرنگاران اظهارداشت:با شروع وزش باد شدید، بارش باران و جاری شدن سیلاب و وقوع برف و کولاک در استان گلستان، نیروهای امداد و نجات در استان گلستان آماده امدادرسانی به افراد گرفتار در این حوادث شدند.

 

وی افزود:از شب گذشته تا امروز 883 نفر گرفتار در سیلاب و برف و کولاک توسط جمعیت هلال احمر امدادرسانی شدند.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بیان داشت:یکصد و86 نفر از نیروهای امدادونجات در شهرهای مختلف استان امدادرسانی در حوزه‌های مختلف و کمک به دیگر دستگا‌ه‌های مرتبط برای بازگشت استان به حالت عادی، همکاری داشتند.

 

وی ادامه داد:تخلیه آب منازل مسکونی، توزیع اقلام ضروری به گرفتاران در حوادث، همکاری در بازگشایی محورهای مواصلاتی و امدادرسانی به آسیب‌دیدگان ناشی از توفان شب گذشته و امروز از جمله فعالیت‌های نیروهای امدادونجات جمعیت هلال احمر استان بود.

 

میرکریمی گفت:جمعیت هلال احمر استان در کنار دیگر دستگاه‌های خدماتی و امدادی تا بازگشت شرایط استان به حالت عادی آماده امدادرسانی هستند.

 

وی یادآور شد:محور توسکستان به شاهرود، آزادشهر به شاهرود و جنگل گلستان به خراسان شمالی تا اطلاع ثانوی مسدود است/تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/7534



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96