اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل میراث فرهنگی گلستان:

عملیات اجرایی تله کابین گرگان به زودی آغاز می شود
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: در یکی دو هفته اخیر تله کابین گرگان به سرانجام رسیده است و به زودی کارهای مقدماتی و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان  گفت:در یکی دو هفته اخیر  تله کابین  گرگان به سرانجام رسیده است و به زودی کارهای مقدماتی و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

 

به گزارش کاسپین خبر،  ابراهیم کریمی  عصر یکشنبه در سیزدهمین جلسه شورای اداری شهرستان علی آبادکتول اظهار کرد:در سال های گذشته گلستان معبر گردشگری بود و سهم گلستان از مسافران عبوری ناچیز بود.

 

وی افزود:با تلاش های انجام شده در سال های اخیر هم اکنون نه تنها گلستان برای مسافران ناشناخته نیست بلکه شهرستان های آن به عنوان مقصد گردشگری داخلی شناخته شده است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان با یادآوری اینکه در نوروز ۹۶ حدود ۱۱ میلیون نفر از جاذبه های استان گلستان بازدید کرده و هزار و ۶۷۰ نفر گردشگر در گلستان اقامت داشتند، ادامه داد:هم اکنون همه استان ها تلاش دارند سهم بیشتری در سبد گردشگری داشته باشند و در رقابت برای معرفی جاذبه های گردشگری خود هستند.

 

وی با اشاره به اینکه تا دو سه سال قبل در روستاهای استان گلستان دغدغه ایجاد اشتغال، مهاجرت و عدم توسعه را داشتیم، اضافه کرد:با افزایش بوم گردی تلاش کردیم اشتغال، تولید و توسعه روستاهای گلستان را افزایش داده و در آنها رونق ایجاد کنیم.

 

کریمی از افزایش نوروزگاه های گلستان در عید امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و تصریح کرد:تلاش می کنیم امسال شمارش دقیقی از تعداد گردشگران و بازدیدها از جاذبه های استان داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه آغاز عملیات اجرایی تله کابین علی آباد کتول به دلیل برخی موضوعات معمولی گره خورده است، خاطرنشان کرد:در یکی دو هفته اخیر موضوع تله کابین گرگان پیگیری شد و به زودی کار مقدماتی و عملیات اجرایی آن آغاز می شود/مهر


http://www.caspiankhabar.com/7531



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96