اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سند دارشدن املاک دولتی / دست سودجویان کوتاه می‌شود
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان گفت:املاک دولتی با هدف جلوگیری دست اندازی سودجویان سند دار می‌شوند.

 معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان  گفت: املاک دولتی  با هدف جلوگیری دست اندازی سودجویان  سند  دار می‌شوند.

به گزارش کاسپین خبر،  حجت الاسلام مهدی قاسمی وناجمی  معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در جلسه کارگروه پیشگیری از گسترش بافت‌های ناکارآمد و حاشیه نشینی استان گفت:تا کنون ۲۴ دستگاه اجرایی استان نقشه املاک و زمین‌های خود را به اداره ثبت اسناد و املاک استان اعلام کرده اند، اما بقیه هنوز اقدامی نکردند.

 

وی افزود:در این جلسه مصوب شد کارشناسان اداره ثبت اسناد و املاک اسامی اداره‌هایی که نقشه زمین‌ها و املاک خود را ارائه نداده اند به کارگروه معرفی کند تا از طریق کارگروه پیگیری شود.

 

حجت الاسلام مهدی قاسمی وناجمی ادامه داد:دستگاه‌های اجرایی ملی بودن اعتبار این طرح را یکی از علل کندی اجرای طرح حد نگاری زمین‌های دولتی اعلام کردند و در این کارگروه پیشنهاد شد که استان هم برای این طرح اعتباراتی در نظر بگیرد.

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان با تاکید بر مشخص شدن محدوده شهر‌های استان هم گفت:شهرداری موظف است حاشیه شهر را مشخص و مردم را آگاه کند و مردم در خرید و فروش املاک حتما از شهرداری‌ها استعلام بگیرند.

 

وی با اشاره به مشکلات حاشیه نشینی در شهر‌های استان گفت:ساکنان ۵۳ روستا در حال مهاجرت به شهر‌ها هستند که در این کارگروه مصوب شد طرح‌های اشتغالزا و اجرای طرح‌های توسعه‌ای در این روستا‌ها در اولویت قرار گیرد/باشگاه خبرنگاران جوان


http://www.caspiankhabar.com/7512



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96