اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



شهردار گرگان خبر داد:

افتتاح آبشار صخره ای ناهارخوران/ افتتاح و کلنگ زنی ۲۲ پروژه
شهردار گرگان با بیان این که روز چهارشنبه با حضور استاندار گلستان آبشار صخره ای ناهارخوران به بهره برداری می رسد، گفت: همچنین ۲۲ پروژه در این روز افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

 شهردار گرگان  با بیان این که روز چهارشنبه با حضور استاندار گلستان آبشار صخره ای ناهارخوران به بهره برداری می رسد، گفت:همچنین ۲۲ پروژه در این روز  افتتاح  یا کلنگ زنی می شود.

 

به گزارش کاسپین خبر،  عبدالرضا دادبود  بعدازظهر شنبه در خصوص پروژه ها شهرداری گرگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد:روز چهارشنبه ۲۲ پروژه شهرداری گرگان به مناسبت ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری و یا کلنگ‌زنی خواهد شد که این مراسم به صورت متمرکز با بهره‌برداری«آبشار صخره ای ناهارخوران»با حضور استاندار گلستان انجام خواهد شد.

 

وی افزود:در این مراسم ۲۰ پروژه افتتاح و دو پروژه کلنگ‌زنی خواهد شد و دو هفته آینده هم در روزهای پایانی سال ۱۰ پروژه دیگر به بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی خواهد شد.

 

طبق گفته دادبود پروژه احیاء«خانه تاریخی دارویی‌ها»و راه‌اندازی«مرکز اسناد شهرداری گرگان»و راه‌اندازی«سایت بالن‌سواری»از جمله پروژه هایی است که به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

وی گفت:پروژه«بالن‌سواری»در ایام نوروز خدمتی به مردم شهر گرگان خواهد بود و در صورت استقبال مردم از آن این پروژه تا پایان سال آینده هم ادامه خواهد یافت.

 

شهردار گرگان اظهار کرد:چند پروژه بزرگ سرمایه‌گذاری هم در دست اقدام است که رقم آن ها در گرگان بی سابقه بوده و طی سال جاری و سال آینده حداقل دو هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری را در گرگان شروع خواهد شد.

 

دادبود در خصوص برنامه های استقبال از بهار گفت:برگزاری مسابقات ورزشی، جنگ شبانه، اجرای موسیقی‌های خیابانی، شب‌های موسیقی اقوام، نورپردازی وسیع و فراگیر در سطح شهر از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده شهرداری گرگان در ایام نوروز است/مهر


http://www.caspiankhabar.com/7496



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96