اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان:

مرغ در گلستان با قیمت ۱۱۵۰۰ تومان عرضه می‌شود
استاندار گلستان گفت: قیمت مرغ در بازار شب عید استان گلستان ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود و این قیمت قطعی شده است.

 استاندار  گلستان گفت:قیمت  مرغ  در بازار شب عید استان گلستان ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود و این قیمت قطعی شده است.

 

به گزارش کاسپین خبر،  سید مناف هاشمی  بعدازظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری استان گلستان گفت:باید روزانه مسائل بازار را کنترل کنیم که این موضوع به استانداران تفویض شده و قیمت‌ها باید طوری باشد تا به مردم فشار وارد نشود.

 

وی افزود:قیمت مرغ در بازار شب عید استان گلستان ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود و این قیمت قطعی شده که نسبت به استان‌های دیگر قیمت مناسب‌تری است.

 

وی ادامه داد:اگر گاهی اوقات با کمبود مرغ در بازار گلستان مواجه می‌شویم مشکل از خریداران بزرگ است که باید از واحدهایی که سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مشخص کرده خرید کنند.

 

مصوبات سفر رئیس جمهور ابلاغ صد در صدی خواهد داشت

 

استاندار گلستان با بیان اینکه در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی داشتیم، گفت:شرایط امروز کشور متقاوت است و فشارها روزانه بر جمهوری اسلامی ایران بیشتر می‌شود.

 

هاشمی اضافه کرد:دشمنان بیکار ننشسته‌اند و منابع سنگین نظامی و فرهنگی برای مقابله با ایران پیش بینی می‌کنند که در چنین شرایطی کار برای ما سخت‌تر است زیرا افکار عمومی و لایه‌های مختلف جامعه آن را لمس خواهند کرد.

 

وی با اشاره به اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به گلستان ابلاغ صد در صدی خواهد داشت، اظهار کرد:اعتبار سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی مصوب شده در سفر رئیس جمهور به استان گلستان به احتمال زیاد طی دو سال آینده تخصیص خواهد یافت.

 

هاشمی تصریح کرد:۲۰ هزار میلیارد تومان هم اعتبارات تفاهم نامه‌های منعقد شده است که با تعهدات بخش‌های مختلف و بانک‌ها به سرنجام خواهد رسید.

 

وی ادامه داد:سفر رئیس جمهور به گلستان بهترین سفر استانی ایشان در سال ۹۷ بود و مردم هم با حضور خود در سخنرانی رئیس جمهور در گنبد کاووس حماسه آفریدند.

 

نباید سرمایه گذاران را فراری دهیم

 

استاندار گلستان با اشاره به اعتراضات و مشکلات صنفی گفت:در تلاش هستیم تا این مشکلات را کاهش دهیم تا سرعت توسه و رشد استان افزایش یابد.

 

هاشمی افزود:گلستان در جذب تسهیلات مشاغل روستایی با جذب ۱۶۷ درصد رتبه نخست کشور را در اختیار دارد و در حوزه تسهیلات رونق تولید هم با جذب ۶۰۰ میلیارد تومان از سهمیه سال ۹۷ و هزار میلیارد تومان از سهمیه سال ۹۶ در رتبه دوم کشور قرار داریم.

 

وی با بیان اینکه باید اعتماد سرمایه گذاران را جلب کنیم، خاطرنشان کرد:اغتقاد ما این است که نباید واحدهای تولیدی تعطیل شوند تا با ایجاد امنیت سرمایه گذار را جذب کنیم و اگر متوجه شویم فردی در حال سو استفاده است باید جلوی آن را بگیریم.

 

هاشمی یادآور شد:نباید سرمایه گداران را فراری دهیم و دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند ظرف ۱۵ روز به سرمایه گذار پاسخ دهند زیرا برای برخی پروژه‌های کلنگز نی شده سرمایه گذاران منتظر استعلام هستند.

 

وی در پایان بر حمایت از فیلمسازان و هنرمندان گلستان تاکید کرد و گفت:باید نسبت به فیلمسازان و هنرمندان گلستانی عرق داشته باشیم تا آسیب نبینند، زیرا با حمایت نکردن آنها را از دست خواهیم داد/مهر


http://www.caspiankhabar.com/7488



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96