اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مرکز جامع سرطان استان گلستان به بهره‌برداری می‌رسد
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: ساختمان مرکز جامع سرطان بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

 معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس  گفت:ساختمان  مرکز جامع سرطان  بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش کاسپین خبر،  عبدالقدیر کریمی  عصر امروز در مراسم بازدید از مرکز جامع سرطان و 12ست بانک امانات تجهیزات پزشکی در هلال احمر این شهرستان اظهارداشت:ساختمان مرکز جامع سرطان در 2 طبقه و یک‌هزار و 450 مترمربع در حال ساخت است و قرار است آنژیوگرافی و شیمی درمانی هم در کنار این مرکز و در این ساختمان فعالیت کند.

 

وی افزود:احداث مرکز جامع سرطان از مطالبات و آرزوهای چندین ساله مردم شهرستان است و براساس توافق صورت گرفته، قرار است ساختمان این مرکز با هزینه شخصی خیر نیکوکار گنبدی حاج محمد شهرکی ساخته و دانشگاه علوم پزشکی این مرکز جامع و آنژیوگرافی را تجهیز کند.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس بیان داشت:در شرایطی به سر می‌بریم که با وجود تلاش‌های نظام جمهوری اسلامی و دولت، محدودیت‌هایی در منابع دولتی وجود دارد و با همه توان به کار گرفته نمی‌توانیم پاسخگوی همه نیازهای مردم باشیم و به همین سبب شرایط ایجاب می‌کند که به سمت خیران رفته و حضور خیران را در بیشتر فعالیت‌های مربوط به رفع مشکلات مردم را داشته باشیم.

وی ادامه داد:شهرستان گنبدکاووس یکی از شهرستان هایی است که در حوزه خیرین قدم های خوبی برداشته و خیرین اقدامات ارزنده‌ای را در فعالیت های خیرخواهانه در کشور انجام دادند که نقش حاج محمد شهرکی در این مجموعه بسیار تاثیرگذار و بی‌بدیل بوده است.

 

کریمی گفت:خدمات خیرین با هدف ترویج اشاعه فرهنگ فعالیت های خیرخواهانه باید منعکس شود و یکی از ظرفیت‌های اشاعه این فرهنگ همین نشست‌های خبری و هم‌اندیشی‌ها است.

 

وی درباره راه‌اندازی بانک امانات تجهیزات پزشکی در استان‌های کشور یادآور شد:شهرکی خیر نیکوکار گنبدی به عنوان بینانگذار بانک امانات پزشکی در کشور معرفی شدند و کار وی در این فکر خلاقانه منحصر به فرد بوده و نام وی در تاریخ سلامت و پزشکی ثبت می‌شود/تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/7486



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96