اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۱۰ بریدگی غیراستاندارد در جاده‌های استان گلستان ایمن‌سازی می‌شود
سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: طول راه‌های استحفاظی استان گلستان بیش از ۵ هزار کیلومتر است که در این محورها ۷۰ بریدگی وجود دارد و استانداردسازی ۱۰ بریدگی در دستور کار امسال و سال آینده قرار دارد.

سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت:طول راه‌های استحفاظی استان گلستان بیش از ۵ هزار کیلومتر است که در این محورها ۷۰  بریدگی  وجود دارد و استانداردسازی ۱۰ بریدگی در دستور کار امسال و سال آینده قرار دارد.

 

به گزارش کاسین خبر،  غلامرضا بیکی  صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز استانداردسازی بریدگی‌های استان، اظهار داشت:ایمن‌سازی و تغییر ساختار 2 بریدگی ورسن در محور گرگان-کردکوی و بریدگی حکیم‌آباد در محور علی‌آبادکتول-آزادشهر استان گلستان با 10 میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار در حال انجام است.

 

وی گفت:دوربرگردان ورسن که بعد از ورودی روستای ورسن واقع است 750 متر طول تقریبی و 46 متر عرض دارد و قبل از اجرای این عملیات به شکل نوک منقاری بوده و باتوجه به تردد زیاد و حادثه‌ساز بودن اکنون در حال تبدیل به دوربرگردان استاندارد است.

 

به گفته سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان، عملیات ایمن‌سازی دوربرگردان ورسن شامل زیرسازی، اجرای آسفالت محل دوربرگردان و نصب تابلو، علائم، گاردریل،نیوجرسی و احداث روشنایی است که زیرسازی آن شامل تعریض پل ها(3 دستگاه باند شمالی و 3 دستگاه باند جنوبی)، عملیات‌خاکبرداری و پخش و کوبیدن تونان و زیراساس و اساس در باند شمالی و جنوبی با 70 درصد پیشرفت در حال اجراست.

 

وی با بیان اینکه بقیه عملیات استانداردسازی این بریدگی در حال انجام است، افزود:مطالعات استانداردسازی بریدگی حکیم آباد نیز انجام شده و در مرحله انعقاد قرارداد با پیمانکار اجرایی قراردارد.

 

سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت:طول راه‌های استحفاظی استان گلستان بالغ بر 5 هزار کیلومتر است که در این محورها 70 بریدگی وجود دارد و استانداردسازی 10 بریدگی با اولویت‌های مشخص شده در دستور کار امسال و سال آینده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قرار دارد/تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/7460



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96