اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



 انتخاب قهرمان قهرمانان ورزش استان گلستان
مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: قهرمان قهرمانان سال گلستان با رای‌گیری از علاقمندان به ورزش و کارشناسان از میان ۵۰ نامزد دارای عنوان و افتخار رویدادهای جهانی، آسیایی و بین المللی انتخاب می‌شود.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان  گفت: قهرمان قهرمانان  سال گلستان با رای‌گیری از علاقمندان به ورزش و کارشناسان از میان ۵۰ نامزد دارای عنوان و افتخار رویدادهای جهانی، آسیایی و بین المللی انتخاب می‌شود.

به گزارش کاسپین خبر،  بهمن طیبی  صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت:قهرمان قهرمانان سال گلستان با رای‌‌گیری از علاقمندان به ورزش و کسب نظر کارشناسان خبره استان از میان 50 نامزد دارای عنوان و افتخار رویدادهای جهانی، آسیایی و بین‌المللی انتخاب می‌شود.

 

وی افزود:این رای‌گیری از امروز 23 بهمن آغاز شده و مردم ورزش دوست گلستان می‌توانند آرای خود را حداکثر برای 3 نفر از طریق پایگاه اینترنتیwww.varzeshegolestan.irتا دوم اسفندماه ثبت کنند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان اظهار کرد:علاوه بر آرای مردمی، 100 کارشناس ورزش استان هم نظر خود را اعلام می‌کنند که جمع آرای مردمی و کارشناسان قهرمان قهرمانان ورزش استان را مشخص خواهد کرد.

 

طیبی گفت:صدیقه جعفری، زهرا عباسی، ابوالفضل مقصودلو، ابوذر مهاجر، محمد اسماعیل مقصودلو، فاضل اتراچالی، محمد ملاک، محسن مقصودلو، میثم عباسی، اعضای تیم قهرمان کبدی ایران در بازی های آسیایی جاکارتا، نورمحمد آرخی، زهرا دانایی طوس، محمد نعمتی، عبدالجلیل قرنجیک و آرش خرمالی، مدال آوران گلستان در بازی های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا، سردار آزمون، عزت الله پورقاز، احمد نوراللهی، آرمین سهرابیان و محمود ایوبی در فوتبال و فوتبال ساحلی، مونا آشفته، مهسا صابری، میکائیل تاجر، فرهاد قائمی، صابر کاظمی، رحمان رئوفی، بهمن سالمی، آرش وکیلی و عبدالحامد میرزاعلی در والیبال سالنی و ساحلی، ورزشکاران برگزیده برای کسب آرای مردمی و کارشناسان هستند.

وی اظهار کرد:همچنین احسان امان بای و ناصر پنق در سپک تاکرا، سمیع الله قاصد آبادی و غزال شرف پور در اسکواش، پژمان قلعه نویی، حمیدرضا کیا و رضا مقدم در دوومیدانی، مهدی الفتی در ژیمناستیک، محمدرضا چابک در موی تای، فاطمه حسام در تکواندو، سید محمد حسینی در سه گانه، مبین شیخی، مهلا طاهری و سعیده علی در بسکتبال، مریم صامت در تنیس روی میز، نوید طاهری راد در هاکی، حسین عباسقلی زاده در پاراگلایدر، مهران قربانعلی پور و علیرضا هاشم زاده در کاراته، عادل مجللی در قایقرانی، پارمیدا محمودیان در وزنه برداری و پرهام مقصودلو در شطرنج دیگر ورزشکاران حاضر در این نظرسنجی هستند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان افزود:مراسم معرفی قهرمان قهرمانان سال ورزش گلستان پس از پایان این رای‌گیری و انتخاب فرد برتر با حضور مسوولان استانی و کشوری اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

 

وی گفت:مدال طلای کبدی مردان و زنان و والیبال سالنی مردان در بازی‌های آسیایی، مدال طلای بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته مردان، نقره والیبال نشسته زنان و پرتاب وزنه مردان در پاراآسیایی اندونزی، از جمله مدال‌های کسب شده ورزش گلستان در سال 97 است/تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/7459



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96