اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



بهمن تماشایی ۹۷

 آیت الله نورمفیدی: حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، دشمنان را ناامید کرد
نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به اینکه حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، دشمنان نظام را ناامید کرد، گفت: حضور مردم مسئولان نظام را امیدوار و به حل مشکلات ترغیب کرد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به اینکه حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، دشمنان نظام را ناامید کرد، گفت:حضور مردم مسئولان نظام را امیدوار و به حل مشکلات ترغیب کرد.

به گزارش کاسپین خبر، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی پیش از ظهر امروز در حاشیه  راهپیمایی 22 بهمن  در جمع خبرنگاران اظهار داشت:مسئولان برای حل مشکل مردم زحمت می‌کشند اما وقتی این حضور را این‌گونه می بینند تلاش بیشتری برای حل مشکلات می‌کنند.

 

وی تصریح کرد:مسئولان نظام وقتی حضور پرشکوه مردم را می‌بینند روحیه تلاش در آنها مضاعف خواهد شد، چرا که نشان می‌دهد مردم همراه آنها هستند.

 

امام جمعه گرگان خاطرنشان کرد:این حضور مردم، این روحیه را تقویت می‌کند تا آنها تلاش بیشتری برای حل مشکلات مردم در همه زمینه‌ها داشته باشند و حضور مردم این پیام را خواهد داشت.

 

نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت:وقتی دشمنان ما ببینند مردم با این شکوه و گستردگی در میدان عمل حضور پیدا می‌کنند کمر آنها را خواهد شکست.

 

آیت‌الله نورمفیدی اظهار کرد:پیام این حضور مردم در سطح داخل و در سطح بین‌المللی بسیار موثر خواهد بود.وقتی دشمنان ما ببینند مردم با این شکوه و گستردگی در میدان عمل حضور پیدا می‌کنند کمر آنها را خواهد شکست و به طور قطع در خواب‌و خیال‌های خوشی که برای خودشان فرض کردند تاثیرگذار خواهد بود.

 

نماینده ولی‌فقیه در گلستان خاطرنشان کرد:تاثیر جهانی این حضور خیلی مشخص است و مهم‌ترین پاسخی که ملت ما در مقابل این تحریم‌ها و برنامه‌های آمریکایی‌ها می‌توانند بدهند همین حضور گسترده امروز در راهپیمایی 22 بهمن است/تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/7454



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96