اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



‌‌۱۶۰ تن میوه شب عید در گنبدکاووس توزیع می‌شود‌
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت گنبدکاووس با اشاره به برپایی نمایشگاه بهاره در این شهرستان، گفت: در راستای تنظیم بازار و قیمت مناسب اقلام شب عید ۱۶۰ تن میوه سیب و پرتقال شب عید در حدود ۱۰ مرکز در شهرستان گنبدکاووس توزیع می‌شود.

 رئیس اداره صنعت معدن و تجارت گنبدکاووس  با اشاره به برپایی  نمایشگاه بهاره  در این شهرستان، گفت:در راستای تنظیم بازار و قیمت مناسب اقلام  شب عید  ۱۶۰ تن  میوه  سیب و پرتقال شب عید در حدود ۱۰ مرکز در شهرستان گنبدکاووس توزیع می‌شود.

 

به گزارش کاسپین خبر،  خلیل رجبلی  صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت:100 تن پرتقال و 60 تن سیب در اواخر اسفندماه تا اواسط فروردین سال 98 در 10 مرکز توزیع بین مردم با قیمت دولتی که اختلاف قیمت آن با بازار حدود 6 هزار تومان است،توزیع می‌شود.

 

وی افزود:همچنین با توجه به شرایط اقتصادی و جلوگیری از افزایش قیمت اجناس نمایشگاه بهاره شامل کالاهای مورد نیاز مردم در شب عید در گنبدکاووس، علی‌آباد کتول و گرگان برپا می‌شود.

 

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت گنبدکاووس بیان داشت:از ابتدای سال 97 تاکنون کالاهای اساسی با قیمت تعاونی بین مردم توزیع شده است.بر این اساس 55 تن گوشت منجمد گوساله برزیلی به قیمت هر کیلوگرم 30 هزار تومان، گوشت گرم 5 تن هر کیلو گرم 38 هزار تومان، مرغ منجمد 151 تن هر کیلوگرم 9 هزار و 200 تومان، مرغ گرم 200 تن هر کیلو 11 هزار و 400 تومان، تخم‌مرغ 45 تن هر کیلو 7 هزار و 500 تومان و برنج 51 تن هر کیلو 5 هزار و 900 تومان توزیع شده است.

 

وی ادامه داد:طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات از اول بهمن ماه آغاز و تا 15 فروردین سال 98 ادامه دارد تا بر وضعیت بازار کالا و خدمات در بخش های تامین،توزیع،ارائه خدمات و قیمت با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال و با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه کنترل و نظارت کند.

رجبلی گفت:در حال حاضر کل واحدهای صنعتی و معدنی شهرستان 108 واحد است که 94 واحد آن فعال،14 واحد راکد بوده و یکهزارو 600 نفر در این واحدها مشغول فعالیت هستند.تعداد کل معادن شهرستان 11 معدن است که 6 معدن فعال بوده و 23 نفر اشتغالزایی شدند.

 

وی یادآور شد:قبل از انقلاب تعداد واحدهای صنفی تجاری در شهرستان 3 هزارو 800 واحد بوده که این میزان در سال 97 با افزایش 219 درصدی به 12 هزارو 138 واحد رسیده است.قبل از انقلاب فروشگاه زنجیره‌‌ای در گنبدکاووس وجود نداشت که اکنون 15 واحد فروشگاه زنجیره‌ای فعال است.

 

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت گنبدکاووس خاطرنشان کرد:تعداد سرمایه‌گذاری بخش صنعت از 5 میلیارد تومان به 200 میلیارد تومان و اشتغال از 200 نفر به 5 هزار نفر افزایش یافته است/تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/7450



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96