اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۱۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای استان‌ها در صندوق کارآفرینی امید
معاون تجهیز و تخصیص منابع مالی صندوق کارآفرینی امید گفت: در مجموع یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان سال آینده برای استان‌های کشور تسهیلات در نظر گرفته خواهد شد.

 معاون تجهیز و تخصیص منابع مالی صندوق کارآفرینی امید  گفت:در مجموع یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان سال آینده برای استان‌های کشور  تسهیلات  در نظر گرفته خواهد شد.

 

به گزارش کاسپین خبر،  امین خلیلی  ظهر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه صنایع دستی شهرستان مینودشت در جمع خبرنگاران از افزایش اعتبار صندوق امید گلستان از 39 میلیارد تومان به 60 میلیارد تومان در سال آینده خبر داد.

 

معاون تجهیز و تخصیص منابع مالی صندوق کارآفرینی امید، اهداف این صندوق را ایجاد اشتغال اعلام کرد و گفت:آثار افرادی که از صندوق توسعه ملی با مجموع 7 میلیارد تومان وام دریافت کرده‌اند، در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

 

وی افزود:این نمایشگاه با هزینه صندوق کارآفرینی امید بوده و بیشتر برای این است که کارآفرینان بتوانند کار خود را عرضه کنند.

 

خلیلی اضافه کرد:نمایشگاهی را نیز با هزینه صندوق کارآفرینی امید در تهران به صورت دائمی برپا کرده‌ایم تا افرادی که از این صندوق وام دریافت کرده‌اند، محصولات خود را در آن عرضه کنند.

 

وی تصریح کرد:عملکرد استان گلستان در صندوق توسعه ملی بسیار خوب بوده و 100 درصد منابعش را که حدود 39 میلیارد تومان می‌شود را جذب کرده که این موضوع نشان از عملکرد خوب صندوق امید در این استان است.

 

خلیلی افزود:علاوه بر این میزان صندوق توسعه ملی، 11 میلیارد نیز توسط صندوق کارآفرین امید به استان گلستان اختصاص داده است.

 

وی اظهار کرد:هفته آینده 800 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته صندوق توسعه ملی به صندوق کارآفرین امید واریز خواهد شد که علاوه بر آن، با بودجه 800 میلیارد تومانی صندوق کارآفرینی امید، در مجموع یک‌هزار و 600 میلیارد تومان سال آینده به استان‌ها تسهیلات درنظر گرفته خواهد شد.

 

معاون تجهیز و تخصیص منابع مالی صندوق کارآفرینی امید گفت:در این راستا، اعتبار صندوق استان گلستان از 39 میلیارد به 60 میلیارد تومان افزایش پیدا خواهد کرد/تسنیم

 


http://www.caspiankhabar.com/7449



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96