اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معلم گنبدی با پاداش پایان خدمت یک مدرسه ساخت
مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس گفت:معلم بازنشسته گنبدی ٢۰۰ میلیون تومان پاداش پایان خدمت خود را برای ساخت مدرسه روستای مرزی تنگلی شهرستان هزینه کرد.

 مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس  گفت: معلم بازنشسته  گنبدی ٢۰۰ میلیون تومان پاداش پایان خدمت خود را برای ساخت مدرسه روستای مرزی تنگلی شهرستان هزینه کرد

 

به گزارش کاسپین خبر،  فرج الله رزاقی  مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس گفت:این معلم پیشکسوت که'هوشنگ بابایانی'نام دارد، مبلغ دو میلیارد ریال در ساخت مدرسه مشارکت کرده و بخشی از هزینه‌ها را نیز اهالی روستا تامین کرده اند.

 

وی گفت:این واحد آموزشی چهار کلاسه در زمینی به مساحت تقریبی ۱۰ هزار مترمربع با زیربنای ۳۵۵ مترمربع فضای آموزشی و اداری، ۴۰ مترمربع سرویس بهداشتی و انجام یک هزار و ۱۲۰ مترمربع محوطه سازی با هزینه کل هشت میلیارد ریال احداث شده است.

 

رزاقی اضافه کرد:بقیه هزینه احداث و تجهیز این مدرسه را که روز گذشته بهره برداری از آن آغاز شد، از محل اعتبارات اداره کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان گلستان تامین و هزینه شده است.

 

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس با قدردانی از  نیکوکاران مدرسه ساز ، ادامه داد:خیرین در دو سال اخیر در احداث ۴۰ آموزشگاه در سطح این شهرستان مشارکت داشته اند.

 

آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان افزون بر ۷۵ هزار دانش آموز از پیش دبستانی تا پایه دوازدهم و حدود چهار هزار فرهنگی شاغل دارد/  باشگاه خبرنگاران جوان


http://www.caspiankhabar.com/7429



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96