اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال؛

شهرداری گرگان مقابل پگاه پیروز شد
تیم شهرداری گرگان در هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال مقابل پگاه تهران پیروز شد.

 تیم شهرداری گرگان  در هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال مقابل  پگاه تهران  پیروز شد.

 

به گزارش کاسپین خبر، از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، بعدازظهر پنجشنبه تیم شهرداری گرگان در سالن امام خمینی(ره)و در حضور هزار تماشاگر میزبان تیم پگاه تهران بود که با حساب ۷۷ بر ۶۶ به پیروزی رسید تا همچنان در مکان چهارم جدول قرار داشته باشد.

 

شهرداری گرگان در کوارترهای اول، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج(۱۹-۲۳)،(۱۷–۲۰)و(۱۴-۲۱)به برتری رسید و فقط کوارتر دوم را با نتیجه ۱۳ به ۱۶ واگذار کرد.

 

 حمیدرضا کلاسنگیانی   سرمربی شهرداری گرگان  در این دیدار تیمش را با ترکیب اولیه بابک نظافت، عدنان دورقی، امیر صدیقی، حامد سهراب نژاد و پری پتی وارد میدان کرد و تیم پگاه تهران با سرمربیگری رضا محمدی منش و ترکیب اولیه سعید صالحی، سعید محمدی، محمد اوجاقی، کاوان قطبی و احمد بوستانیان در میدان حاضر بود.

 

رضا آذرافزا به عنوان سرداور، مصطفی شریعتی به عنوان داور اول و رامین فتحی به عنوان داور دوم قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و محمد متین به عنوان ناظر و نماینده بر این دیدار نظارت داشت.

 

تیم شهرداری گرگان در پایان هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با کسب هفت برد، چهار باخت و ۱۸ امتیاز در مکان چهارم جدول قرار دارد.

 

نماینده گرگان در ادامه رقابت‌ها و هفته چهاردهم، دوشنبه ۱۵ بهمن مهمان رعد پدافند دزفول است/مهر


http://www.caspiankhabar.com/7422



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96