اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان:

۲۵۴۶ پروژه به مناسبت دهه فجر در گلستان افتتاح می‌شود
استاندار گلستان از افتتاح دو هزار و ۵۴۶ پروژه با اعتبار۸۸۰ میلیارد تومان در ایام دهه فجر در گلستان خبر داد.

 استاندار گلستان  از  افتتاح  دو هزار و ۵۴۶ پروژه با اعتبار۸۸۰ میلیارد تومان در ایام دهه  فجر  در گلستان خبر داد.

 

به گزارش کاسپین خبر، سیدمناف هاشمی شامگاه سه شنبه در گفتگوی ویژه خبری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد:در ایام دهه فجر دو هزار و ۸۵۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در گلستان با اعتبار دو هزار و ۱۷۸ میلیارد تومانی سرمایهگذاری بخش خصوصی و دولتی کلنگ زنی و افتتاح می شود.

 

وی با این توضیح که از این میزان پروژه یک هزار و ۳۸۲ پروژه عمرانی و یک هزار و ۴۲۹ مورد پروژه اقتصادی است، افزود:از مجموع دو هزار و ۸۵۰ پروژه عمرانی و اقتصادی این ایام دو هزار و ۵۴۶ پروژه با اعتبار ۸۸۰ میلیارد تومان افتتاح و ۲۸۵ پروژه با یک هزار و ۲۹۸ میلیارد تومان اعتبار کلنگزنی میشود.

 

استاندار گلستان یادآور شد:از آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید ۱۶ هزار و ۹۲۶ پروژه در گلستان با حدود هشت هزار میلیارد تومان اعتبار افتتاح و کلنگزنی شده است.

 

وی از پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار ارزان قیمت به سه هزار و ۳۰۰ پروژه در استان خبر داد و گفت:در این کدت یک هزار واحد تولیدی و صنعتی گلستان ار تسهیلات رونق تولید بهره مند و ۳۷ پروژه که به طور کامل تعطیل شده بودند احیا شدند.

 

هاشمی تاکید کرد:گلستان باید از لحاظ اعتبارات و توسعهای جایگاه خود را پیدا کند؛ ما تلاش می کنیم فضا را برای بخش خصوصی باز کرده و با اصلاح زیرساختها عقبماندگیهای طولانی استان را برطرف کنیم.

 

وی ادامه داد:ما درصدد هستیم اقتصاد کشاورزان اصلاح شود و با تحقق این مهم بسیاری از آسیبهای اجتماعی درمان خواهد شد.

 

استاندار گلستان با بیان این که بیش از ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی گلستان در سفر رئیس جمهور و دهه فجر سرمایه گذاری شده است، تصریح کرد:اجرای ۶۰ پروژه با اعتبار حدود ۳ هزار میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به گلستان تعهد شده است.

 

وی توضیح داد:یک هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار این پروژه ها از محل اعتبارات و ردیفهای ملی و یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان از محل نهادهای غیردولتی تامین می شود/مهر


http://www.caspiankhabar.com/7410



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96