اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



 نمایش فیلم‌های سی‌و‌هفتمین جشنواره فیلم فجر در گلستان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از اکران ۱۴ فیلم سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در تالارفخرالدین اسعدگرگانی خبر داد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان  از اکران ۱۴ فیلم سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در تالارفخرالدین اسعدگرگانی خبر داد.

به گزارش کاسپین خبر،  عادله کشمیری  اظهارداشت:استان گلستان میزبان  جشنواره فیلم فجر سی و هفتم  شد و فیلم های منتخب این جشنواره در استان نمایش داده می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان افزود:در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از 12 تا 22 بهمن ماه سال جاری 14 فیلم از بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در مجموعه  تالارفخرالدین اسعد گرگانی  اکران خواهد شد.

 

وی ضمن دعوت از عموم مردم خصوصا اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان به حضور در این رخداد فرهنگی و هنری، ادامه داد:هدف از برپایی این جشنواره در مجموعه تالارفخرالدین اسعد گرگانی احیا و راه‌اندازی سینمای این مجموعه ارزشمند بوده که از سالیان دور امکان اکران فیلم را داشته است.

 

کشمیری اظهار کرد:برای این جشنواره پیش‌بینی‌هایی برای برپایی جلسات نقد و بررسی آثار و حضور تعدادی از فیلم‌سازان و هنرمندان ملی شده است.

 

وی افزود:این جشنواره به همت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و انجمن سینمای جوانان استان گلستان برگزار می‌شود و اسامی فیلم‌ها، جدول اکران و دیگر برنامه‌ها به زودی اعلام خواهد شد/تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/7390



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96