اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سارق یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال طلا و ارز در گرگان دستگیر شد
فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری سارق و کشف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال طلا و ارز مسروقه در شهرستان گرگان خبر داد.

 فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری سارق و کشف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال طلا و ارز مسروقه در شهرستان گرگان خبر داد.

 

به گزارش کاسپین خبر سردار علی اکبر جاویدان  اظهار کرد:در پی وقوع سرقت طلا و دلار از گاوصندوق منزلی در گرگان، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

وی افزود:مأموران با حضور در صحنه سرقت با بررسی فیلم های موجود و همچنین اقدامات فنی به سرنخ هایی از سارق سابقه دار رسیده و سرانجام با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه وی شدند.

 

جاویدان ادامه داد:پس از هماهنگی با مقام قضایی مأموران در یک عملیات موفق آمیز پلیسی، متهم را که در نقطه ای از شهر مخفی شده بود دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

 

وی گفت:متهم در تحقیقات اولیه منکر هرگونه بزه انتسابی شده که پس از مشاهده مستندات و مدارک پلیس چاره ای جز اعتراف نداشت و به سرقت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال طلا و دلار اعتراف کرد.

 

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به تحویل سارق به مراجع قضایی خاطرنشان کرد:پلیس استان با تلاش شبانه روزی و تخصصی عرصه را برای فعالیت مجرمانه سارقان تنگ کرده و با هنجارشکنان برابر قانون و قاطعانه برخورد خواهد کرد/مهر


http://www.caspiankhabar.com/7378



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96