اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



با حضور رئیس جمهور

مرکز اورژانس و ترومای ۵ آذر گرگان افتتاح شد
مرکز اورژانس و ترومای ۵ آذر گرگان صبح امروز سه شنبه ۲۵ دی ماه با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

 مرکز اورژانس و ترومای ۵ آذر  گرگان صبح امروز سه شنبه ۲۵ دی ماه با حضور  رئیس جمهور  افتتاح شد.

به گزارش کاسپین خبر،  محمد نعیمی   معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان  گفت:صبح سه شنبه مرکز اورژانس و تروما ۱۵۲ تختخوابی شهید نظام الدین نبوی در مجتمع بیمارستانی ۵ آذر گرگان که با اعتبار ۹۱ میلیارد تومان با حضور رئیس جمهور و سرپرست وزارت بهداشت افتتاح شد.

 

این مرکز در مساحت ۱۱ هزار مترمربع در هفت‌طبقه ساخته شده و دارای دو بخش بستری مجزا با ظرفیت ۸۰ تخت، ۱۲ تخت آی سی یو و چهار اتاق عمل مجهز است.با ساخت این مرکز ۶۵ تخت فوریت و اورژانس به خدمات دهی اورژانس استان اضافه شده است.

در طبقه هفتم این مرکز تروما یک هزار و ۶۰۰ متر فضای آموزشی و تربیتی در رشته های تخصصی و فوق تخصصی برای دانشجویان رشته های پزشکی و پیراپزشکی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

وی افزود:آمبولانس هوایی اورژانس ۱۱۵ استان، چندین مرکز جامع سلامت، خانه بهداشت و پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای، بخش مغز و اعصاب بیمارستان آل جلیل آق قلا با ظرفیت ۲۵ تخت و سلامتکده طب ایرانی و مکمل نیز افتتاح می‌شود.

 

رییس جمهوری پس از افتتاح مرکز ترومای بیمارستان پنجم آذر گرگان، به احترام جانبازان ضایعه نخاعی استان که در مقابل بیمارستان حاضر شده بودند، از خودرو پیاده شد و با آنان گفتگو کرد/باشگاه خبرنگاران جوان


http://www.caspiankhabar.com/7368



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96